به گزارش ایرنا،‌ «محمد بهاروند» روز یکشنبه در جریان بازدید از فعالیت راهداری جاده های بخش نوبران افزود:‌ تکمیل زنجیره خدمات در فصل سرما به نوسازی و تکمیل نواقص تجهیزات برفروبی نیاز دارد.
وی اظهار داشت: بارش سنگین برف روزهای اخیر در منطقه نوبران لزوم تسریع در این مهم را دوچندان کرده چرا که برف سنگین تردد مردم به ویژه در مناطق روستایی و صعب العبور را با معضل مواجه می کند.
فرماندار ساوه خاطرنشان کرد:با وجود کمبود تجهیزات و ماشین آلات،‌ راهداران تلاش مضاعفی را برای بازگشایی محورهای اصلی و روستایی نوبران داشتند که جای تقدیر دارد.
بهاروند گفت:در پی بارش برف روزهای اخیر هنور محورهای چند روستا در این منطقه مسدود است که عوامل راهداری در حال بازگشایی آن هستند.
وی افزود: همراهی رسانه ها در انعکاس وضعیت جاده ها در این مدت مناسب بوده و از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی درخواست می شود که با توجه به وسعت جاده‌های حوزه استحفاظی شهرستان ساوه و شمار زیاد و پراکنش روستاها نسبت به تامین تجهیزات و ماشین‌آلات متناسب برای برفروبی اقدام جدی کند.
شهرستان ساوه با 285 هزار نفر جمعیت دارای 2 بخش مرکزی و نوبران است.
نوبران یکی از 2 بخش شهرستان ساوه و در 70 کیلومتری غرب این شهرستان است که به ییلاقی بودن شهرت دارد و حلقه اتصال مناطق مرکزی کشور از طریق آزادراه ساوه - همدان و نیز جاده قدیم است.
/6013/9921/6539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.