به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی هاشمی» افزود: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس، مأموران پلیس دلیجان در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در جاده های منطقه با خبر شده و برنامه ریزی لازم برای شناسایی و توقیف آن را آغاز کردند.
وی ادامه داد: مأموران آگاهی دلیجان خودروی مورد نظر را در یکی از راه ها شناسایی و در عملیاتی هدفمند آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی کامیون توقیفی، 25 تن ذرت قاچاق را به ارزش تقریبی 700 میلیون ریال بدون هرگونه مدارک مثبت گمرکی کشف شد.
سرهنگ هاشمی توضیح داد:این محموله قاچاق از استان های جنوبی به مقصد تهران بارگیری شده بود و متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضایی معرفی شد.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شده است.

*** دام های بدون مجوز بهداشتی حمل درمحلات کشف شد
فرمانده انتظامی محلات گفت: در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان 30 رأس دام بدون هرگونه مجوز بهداشتی حمل، کشف شد.
به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «جعفر شمس بیرانوند» افزود: ماموران انتظامی محلات حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی نیسان، حامل تعدادی دام مشکوک شدند.
وی افزود: این خودرو توقیف شد و پس از بازرسی از آن 30 رأس گوسفند فاقد هر گونه مجوز بهداشتی حمل کشف و راننده خودرو با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی 55 هزار نفر جمعیت در فاصله 115 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277 /6013/




انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر :6824743
7277
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.