به گزارش ایرنا، «محمد دهقان» روز پنجشنبه در همایش بصیرت افزایی حماسه نهم دی در کانون امام علی(ع) اراک، افزود: اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه اجتماعی در کشور است که این مهم باید روز به روز تقویت شود.
وی ادامه داد: سال های نخست پیروزی انقلاب اسلامی مردم با کمترین امکانات در شهرها و روستاها زندگی می کردند و همواره پشتیبانی جانانه آنان موتور محرک پیشرفت امور بوده است و در شرایط کنونی نیز باید تقویت اعتماد عمومی سرلوحه همه کارها باشد.
نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عبور از تحریم ها و شرایط سخت اقتصادی در سایه تکیه به اعتماد و همراهی مردم میسر است و ملت و دولت در این شرایط باید در کنار یکدیگر توطئه های دشمنان را پشت سر بگذارند.
دهقان افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تصویب کرده اند که مسئولان میزان دریافتی های خود را اعلام کنند که این مهم نقش مهمی در تقویت اعتماد عمومی دارد.
نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود در خصوص دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران گفت: نقشه شوم دشمن زیر سیطره بردن نظام اسلامی است ولی تا زمانی که ملت بصیرت خود را حفظ کند شکست دشمن حتمی است.
استان مرکزی 12 شهرستان، 33 شهر، 23 بخش و یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.