به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در این بیانیه که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: ملت انقلابی و وقت شناس ایران اسلامی در نهم دی ماه سال 1388 به جهانیان اعلام کردند که حفظ جایگاه ولایت فقیه و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی خط قرمز این ملت است و دشمنان باید بدانند که ملت تا آخرین قطره های خون خود از نظام اسلامی و ولایت فقیه پشتیبانی می کنند.
در ادامه این پیام آمده است: مردم با حضور آگاهانه خود در این حماسه تاریخی نشان دادند که هر زمان نظام و کشور به آنها نیاز دارد در صحنه هستند و در راه ارزش ها و آرمان های این نظام مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مردم ایران در حماسه 9 دی، با بصیرت و آگاهی ماهیت پلید دشمنان را شناسایی کردند و آنها را به انزوا کشاندند و اثبات کردند نه تنها در جنگ سخت، بلکه در عرصه جنگ نرم نیز در صحنه هستند و حماسه خلق می کنند.
در ادامه این پیام آمده است: بصیرت، هوشمندی، دشمن شناسی، ولایتمداری و حضور بالنده و به هنگام ملت ایران و اقتدار و صلابت مقام معظم رهبری همواره توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده و بعد از این نیز با پشتیبانی ملت از ولایت هیچ قدرتی نمی تواند به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه وارد کند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اینجانب از ملت غیور و انقلابی استان مرکزی دعوت می کنم تا با حضور خود در آیین گرامیداشت نهم دی ماه که در نقاط مختلف استان مرکزی برگزار می شود شرکت کرده تا یکبار دیگر دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بدانند که ملت با تمام قوا پشتیبان نظام و مقام معظم رهبری است.
آیین بزرگداشت نهم دی ماه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.