«داود طالبی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این زمین ها در قالب پنج فقره پرونده و در راستای حفظ و حراست اراضی ملی و اجرای تبصره یک ماده 55 قانون جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور رفع تصرف شده است.
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری محلات اظهارداشت: احکام خلع ید با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و کارشناسان اداره منابع طبیعی اجرا شده است.
طالبی با تاکید بر برخورد قاطع با هرگونه تصرف عرصه های مرتعی و جنگلی بیان کرد: از آنجا که منابع طبیعی در زمره انفال محسوب می شوند، تصرف اراضی ملی از هر شخص حقیقی و حقوقی با جدیت دنبال می شود.
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری محلات گفت: در راستای حفاظت و حمایت از عرصه های منابع طبیعی شهرستان پرونده های تخلف خاکبرداری، تخریب عرصه های طبیعی به واسطه فعالیت های معدنی در پلاک های مختلف شهرستان در برنامه گشت یگان حفاظتی پیگیری می شود.
طالبی ادامه داد: اطمینان از شرایط قانونی زمین در هنگام خرید و داشتن سند رسمی موضوعی است که مردم باید در معاملات ملکی به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی، 186 هزار هکتار عرصه های ملی و طبیعی دارد که 14 هزار هکتار آن را مراتع غنی، 45 هزار هکتار مراتع متوسط و بقیه را مراتع فقیر شامل می شود.
7277/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.