سردار «کیومرث عزیزی» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: عصر 30 آبان ماه امسال گزارشی از سرقت یک طلافروشی در شهر غرق آباد شهرستان ساوه دریافت شد که تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار جدی قرار گرفت.
وی بیان کرد: در مراحل اولیه تحقیقات پلیس شهرستان ساوه و ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی، سرنخ هایی از سارقان به دست آمد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: سارقان چند روز قبل از اقدام به سرقت طلافروشی، یک دستگاه خودروی سواری نیز از یک شهروند ساوه ای سرقت کرده بودند که این خودرو در بیابان های اطراف یک روستا در یکی از استان های همجوار کشف شد.
سردار عزیزی عنوان کرد: با تحقیقات فنی و تخصصی شبانه روزی چهار سارق این پرونده که در سنین 20 تا 25 سال، اهل یکی از استان های همجوار و ساکن شهرستان ساوه بودند، شناسایی و ظهر روز گذشته (چهارشنبه) دستگیر شدند.
وی عنوان کرد: 2 قبضه سلاح و یک کیلو و 812 گرم طلای سرقتی از سارقان مسلح طلافروشی کشف شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: سارقان طلاهای سرقت شده را در یک طویله روستایی در یکی از استان های همجوار پنهان کرده بودند.
وی افزود: سارقان در بازجویی های صورت گرفته بیان کرده اند که از چند روز قبل از سرقت این طلافروشی را ارزیابی و وقتی متوجه ضعف سیستم های ایمنی این محل شدند و نقشه سرقت را برنامه ریزی کرده اند.
سردار عزیزی بیان کرد: در ادامه تحقیقات تکمیلی پلیس، فردی که سلاح های گرم نیز از او خریداری شده بود،‌ شناسایی و شب گذشته در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.
وی، از همکاری مناسب مسئولان قضایی در شناسایی و دستگیری سارقان مسلح تشکر کرد و گفت: مراحل تحقیقات تکمیلی پلیس با هماهنگی مقام قضایی در حال پیگیری است.
ساوه از توابع استان مرکزی است که در 150 کیلومتری شمال شرقی اراک واقع شده است.
3005/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.