«علی حسن زاده» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تسهیلات پرداخت شده در قالب 31 طرح در زمینه های صنعت، صنایع دستی، کشاورزی و دامداری بوده است.
وی بیان کرد: با پرداخت این تسهیلات 73 فرصت شغلی جدید در محلات ایجاد شده است.
رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی محلات گفت : این شهرستان در جذب و پرداخت تسهیلات رتبه اول استان مرکزی را دارد و توانسته عملکردی بیش از اعتبار مصوب داشته باشد.
حسن زاده ادامه داد: منابع مالی تسهیلات مصوب محلات امسال در بخش اشتغال روستایی 26 میلیارد ریال بوده است.
رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی محلات گفت: 2طرح در سال جاری در بخش اشتغال فراگیر با پرداخت 6 میلیارد ریال اجرا شده که زمینه اشتغال 6 نفر را فراهم کرده است.
حسن زاده اظهار داشت: بیشترین تسهیلات اشتغال پایدار روستایی توسط پست بانک، صندوق کارآفرینی، توسعه تعاون و بانک کشاورز پرداخت شده است.
وی بیان کرد: تاکنون 100 طرح در بخش اشتغال روستایی در این شهرستان بررسی و در سامانه کارا به ثبت رسیده و در مجموع برای این طرح ها بیش از 400 میلیارد ریال تسهیلات مصوب شده است.
رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی محلات افزود: منابع مالی تخصیصی محلات در بخش اشتغال فراگیر 116 میلیارد ریال است که 2 برابر مبلغ تخصیصی طرح به بانک معرفی شده و محدودیت پرداختی وجود ندارد.
محلات با 55 هزار نفر جمعیت با نرخ بیکاری هشت و یک دهم درصد، رتبه ششم استان مرکزی را به خود اختصاص داده اما از نظر تعداد دانش آموخته جویای کار در جایگاه سوم است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.