«لیلا صالحی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این سامانه اطلاعات تمام پزشکان، کلینیک ها، مراکز درمانی و بیمارستان های استان مرکزی موجود دارد.
وی بیان کرد: مردم با نصب این سامانه می توانند به راحتی به اطلاعات پزشک مورد نیاز از جمله شماره تلفن پزشک، آدرس مطب، ساعت و روزهای حضور پزشک در مطب، مراکز درمانی و بیمارستان ها دست یابند.
طراح و پژوهشگر اراکی ادامه داد: این ایده از 2 سال گذشته پس از کسب مجوزهای لازم از دانشگاه علوم پزشکی اراک عملیاتی شده و به زودی در سطح تهران و کشور نیز اجرایی می شود.
صالحی اظهار داشت: لینک دریافت اپلیکیشن اندروید سامانه بهنود به آدرس http://samanebehnood.com/d/behnood.apk و دریافت نسخه اپلیکیشن آی او اس (IOS) سیب آپ نیز به آدرس http://sibapp.com/applications/samanehbehnoodapp موجود است.
عضو پارک علم و فناوری استان مرکزی اضافه کرد: برای طراحی و ایجاد این سامانه پزشکی که توسط کارگروهی و شرکت هونام مهارت عصر نو انجام شده بیش از هشت میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
صالحی بیان کرد: نوبت دهی آنلاین نیز از دیگر برنامه های این سامانه است که به زودی فعال می شود.
وی تصریح کرد: این سامانه برای سهولت در کار بیماران طراحی شده اما هنوز بسیاری از مردم از راه اندازی آن آگاهی ندارند و نیاز است حمایت های جدی در این صورت اعمال شود.
شمار شرکت های دانش بنیان استان مرکزی در دولت تدبیر و امید از سه به 76 شرکت رسیده است که این مهم گامی عملی در بهبود مناسبات اقتصادی و تقویت دانشگاه و تولید استان محسوب می شود.
استان مرکزی به عنوان دومین قطب صنعت کشور بیش از سه هزار واحد صنعتی و تولیدی دارد.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.