به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ' سید نورالدین حسینی' افزود: پسربچه افغانی هشت ساله ای که از شهرستان خمینی شهر استان اصفهان ربوده شده بود، در عملیات مشترک کارآگاهان پلیس استان های مرکزی و اصفهان، از دست ربایندگان نجات یافت.
وی اظهار داشت: پلیس در پی وقوع این آدم ربایی در روند تحقیقات سرنخ هایی از انتقال فرد ربوده شده در مکانی نامعلوم در شهرستان اراک به دست آورد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: تیمی از کارآگاهان پلیس استان اصفهان به اراک اعزام و در هماهنگی انجام شده با مراجع قضائی، تحقیقات تخصصی برای شناسایی مخفیگاه ربایندگان آغاز شد.
سرهنگ حسینی افزود: ربایندگان، مبلغ 2 میلیارد ریال را از خانواده فرد ربوده شده درخواست کرده بودند که سرانجام در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، در کمتر از 24 ساعت مخفیگاه آنان در یکی از محله های شهرستان اراک شناسایی شد.
وی اظهار داشت: در عملیات برنامه ریزی شده، سه متهم اصلی پرونده و پنج نفر از افرادی که در اجرای این نقشه آدم ربایی با آنان همکاری داشتند، دستگیر شدند و پسر بچه هشت ساله نیز که در منزلی مسکونی نگهداری می شد، صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: برخورد قانونی با افراد دستگیر شده، با هماهنگی مراجع قضائی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.