«حامد توکلی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سرانه فضاهای ورزشی شهر آوه با حدود چهار هزار نفر جمعیت، 2 متر و 36 سانتیمتر است.
وی ادامه داد: آوه دارای یک سالن ورزشی سرپوشیده و منطبق با استاندارد و فعالیت باشگاه های بخش خصوصی است که پذیرای ورزشکاران این شهر است.
رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه توضیح داد: شورای شهر آوه در پی نشست هفته گذشته مسئولان و امام جمعه این شهر باید درآمدی را که از مجموعه های ورزشی به دست می آید به این حوزه بازگردانند تایک باشگاه ورزشی ویژه زنان ایجاد شود.
توکلی ادامه داد: علاوه بر سالن ورزشی استاندارد، یک باشگاه خصوصی نیز در حوزه ورزش مردان در آوه فعالیت داردکه تلاش شده بخشی از زمان فعالیت آن به زنان اختصاص یابد.
وی در مورد روند پیشرفت طرح عمرانی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی فجر ساوه،‌ گفت:‌ زیرسازی این طرح به پایان رسیده اما برای ادامه عملیات اجرایی و نصب چمن به منابع مالی 20 میلیارد ریالی نیاز است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: دفتر فنی اداره ورزش و جوانان به پیمانکار طرح زمین چمن مصنوعی مجموعه فجر بدهکار است و علاوه بر کمبود اعتبار باید مطالبات پیمانکار نیز پرداخت شود.
توکلی اظهار کرد: بودجه ابلاغی با آنچه که تخصیص می یابد، متفاوت است و امسال تنها بودجه ای که کامل پرداخت شدهاز محل اعتبارات 27 صدم درصد منابع مالیات بر ارزش افزوده در راستای توسعه ورزش بوده است که برای نخستین بار در حوزه ورزش و جوانان استان مرکزی اجرایی شد.
وی در مورد روند پیشرفت طرح عمرانی سالن ورزشی روستای «قره چای» از توابع بخش مرکزی ساوه، گفت: سیستم گرمایشی و انشعاب آب و گاز این مجموعه وصل شده و پیش بینی می شود که تا ایام دهه مبارک فجر، کار نصب کف پوش این سالن هم انجام و مورد بهره برداری قرار گیرد.
سرانه فضاهای ورزشی شهرستان ساوه 69 سانتیمتر است این در حالیست که میانگین سرانه فضاهای ورزشی در استان مرکزی 86 سانتیمتر است.
9921/6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.