به گزارش ایرنا، «سعید فرخی» عصر شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در اراک افزود: قیمت مرغ تازه در روزهای گذشته در این استان به بالاتر از قیمت مصوب رسید و قیمت مصوب آن 98 هزار ریال تعیین شده و فروش بالاتر از این قیمت ممنوع است.
وی بیان کرد: جهاد کشاورزی استان مرکزی در این راستا باید تمهیدات لازم را در نظر گیرد و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در زمینه بازرسی با دقت وارد شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی ادامه داد: کمیته راهبردی این استان برای طرح توزیع میوه شب عید استان نیز شکل گرفته و جهاد کشاورزی نیز در این خصوص باید همه تلاش خود را برای تهیه و توزیع یک هزار و 200 تن پرتقال و 600 تن سیب با نرخ مصوب دولتی به کار گیرد.
فرخی اظهار داشت: تلاش های زیادی در رابطه با افزایش سهمیه لاستیک در استان مرکزی صورت گرفته و به زودی خبرهای خوبی در استان اطلاع رسانی می شود.
وی تصریح کرد: ذخایر نهادهای تولید دامی استان مرکزی نیز در شرایط خوبی قرار دارد و مشکلی در این راستا وجود ندارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز در این نشست گفت: رعایت قیمت های مصوب ستاد تنظیم بازار کشور و ستاد تنظیم این استان امری ضروری است.
«محمدرضا حاجی پور» افزود: جهادکشاورزی باید تا 2 روز آینده هماهنگی های لازم را با مرغداران و دامداران در خصوص قیمت مصوب مرغ و شیر داشته باشد و پس از این مهلت تعیین شده سازمان صنعت، معدن و تجارت بر اساس وظیفه محوله اقدام می کند.
در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در خصوص رفع برخی از مشکلات موجود در بازار بحث و تبادل نظر شد.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.