به گزارش ایرنا، امام جمعه شهرستان خمین گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی به عنوان اخلالگران امنیت و آرامش بازار وظیفه مهم مسئولان نظام اسلامی محسوب می شود.
حجت الاسلام سید « علی حسینی پور» در خطبه های نماز جمعه این هفته خمین افزود: مسئولان قوه قضائیه در این زمینه رسالت سنگینی بر دوش دارند و مردم نیز باید در هر قشر و جایگاهی همکاری لازم را در شناسایی و برخورد با مفسدان اقتصادی داشته باشند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره پرهیز از ریاست طلبی گفت: این خصیصه منفی آسیب زا است و افرادی که به این سمت گرایش دارند جامعه را به تباهی می کشانند.
امام جمعه خمین خاطرنشان کرد: برخی افراد در جامعه برای رسیدن به مقام ریاست اخلاق را زیرپا می گذارند که این قشر در زمره پایین ترین رده های انسانی محسوب می شوند.
حجت اسلام حسینی پور اظهار داشت: مردم باید با تیزبینی و هوشیاری در زمان انتخابات به ویژه انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی افرادی را گزینش کنند که اصلح و کارآمد باشند و با وعده برای تصاحب جایگاه به میدان نیامده باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لایحه بودجه سال 98 گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی در تصویب بودجه وضعیت معیشتی و اقتصادی خانواده های کم درآمد را اولویت قرار دهند.
امام جمعه خمین ادامه داد: کمک به اقشار نیازمند جامعه فقط وظیفه دولت و خانه ملت نیست و مردم نیز نباید نسبت به اقشار ضعیف بی تفاوت باشند.
حجت الاسلام حسینی پور با بیان اینکه جهان در مقابل ظالمان ایستاده است، افزود: مردم فرانسه و انگلیس از ظلم حاکمان خود آگاه شده اند و استعفای وزرای دولت آمریکا نشان دهنده اوضاع نابسامان این دولت است.
وی عنوان کرد: موافقت آمریکا برای خروج از سوریه در ظاهر است و حقیقت این خروج ناتوانی استکبار جهانی برای حضوردر این کشور است.
شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده ودارای 105 هزارنفر جمعیت است.

***امام جمعه آشتیان:حل مشکلات اقتصادی در سایه تکلیف گرایی حاصل می شود
امام جمعه شهرستان آشتیان گفت: حل مشکلات اقتصادی و رونق تولید با مشارکت آاد مردم و در سایه تکلیف گرایی حاصل می شود.
حجت الاسلام «غلامرضا نیشابوری» در خطبه های این هفته شهرستان آشتیان در مصلی آیت الله دانش، افزود: مسئولان سختکوش و متعهد باعث رشد جامعه می شوند و در شرایط کنونی باید با استفاده حداکثری از توان داخلی اقتصاد کشور را شکوفا کرد و به جلو برد.
وی اظهار داشت: تشریفات و تجملات آفتی است که گریبانگیر کشور شده و باید تلاش شود که مصرف بهینه به گفتمان غالب تبدیل شود.
امام جمعه شهرستان آشتیان با اشاره به نزدیک بودن سالروز نهم دی ماه، خاطرنشان کرد: این واقعه لزوم هوشیاری در برابر فتنه را گوشزد می کند و همه باید در برابر بدخواهی دشمنان حساس بوده و با حفظ انسجام و اتحاد بر اقتدار کشور بیفزائیم.
حجت الاسلام نیشابوری گفت: پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و یمن دشمن را برآن داشته که اعلام کند نیروهایش را از سوریه خارج می کند.

***امام جمعه زرندیه: اقتدار و اتحاد ملت ایران دشمنان را زمین گیر می کند
امام جمعه زرندیه گفت: اقتدار و اتحاد ملت ایران دشمنان را در رسیدن به اهداف خود زمین گیر و مایوس می کند.
حجت الاسلام والمسلمین «حسین ابراهیمی» درخطبه های نماز جمعه زرندیه افزود:دشمنان ی دستیابی به اهداف خود می کوشند اعتماد عمومی را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر این دسیسه هوشیار باشیم.
وی بیان کرد: دشمنان با انواع دسیسه ها وکمک عوامل داخلی خود در فکر به انزوا کشیدن ملت ایران هستند اما غافل از آن هستند که مردم ایران پای نظامشان می ایستند.
خطیب جمعه زرندیه مقابله با مفسدان اقتصادی و رانت خواران را وظیفه ای جدی عنوان کرد.
حجت الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: اهداف شوم آمریکا نه تنها برای ملت ایران بلکه تمام ملت های مسلمان جهان دیگر شناخته شده است وز شانه خالی کردن آمریکا از تعهدات برجام همه دنیا را نسبت به این کشور بی اعتماد کرد.
وی اظهارداشت: ملت ایران اسلامی با بصیرت و هوشیاری تمام درمقابل تحریم ها ی دشمنان ایستادگی می کنند و اجازه نمی دهند که دشمنان در امور کشور دخالت داشته باشد.
نماز عبادی و سیاسی جمعه در 33 منطقه شهری استان مرکزی اقامه می شود.
9930/7972/6013/4896
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.