به گزارش ایرنا،‌ حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» روز دوشنبه در نشست هماهنگی ستاد برگزاری آیین های دهه فجر که در فرمانداری ساوه،‌ افزود: دشمنان انقلاب اسلامی می کوشند با سیاه نمایی و تبلیغات سوءنظام پربرکت اسلامی را تضعیف کنند و می طلبد که در آیین های گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال با تمرکز بر دستاوردهای مهم و ارزشمند در بخش های مختلف این دسیسه شوم را در نطفه خفه کرد.
وی اظهار داشت: کارگزاران نظام اسلامی باید با ایجاد انگیزه و جلب رضایت مردم که ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلاب هستند بکوشند انسجام و وحدت ملی را بیش از پیش تقویت کنند.
امام جمعه ساوه گفت: تمامی دلسوزان نظام با هر گرایش و تفکری برای دفاع از اصل انقلاب و کیان مملکت پای کار هستند و از آرمان های جمهوری اسلامی با قوت حمایت می کنند.
حجت الاسلام حسینی در مورد جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،‌ گفت: این آیین ها باید با حفظ شئونات اخلاقی ، بانشاط و مردمی برگزار شود.
وی تاکید کرد:آیین های دهه فجر امسال باید ضمن تمرکز بر چهلمین سال حیات انقلاب اسلامی،‌ به گونه ای باشد که به شبه افکنی های دشمنان پاسخ دهد و در این خصوص ارایه گزارش عملکرد دستگاه ها،‌ برپایی نمایشگاه ها و سایر برنامه هایی که اقناع گر افکار عمومی باشد،‌مطلوب است.
معاون استاندار مرکزی نیز آیین بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری را با سال های قبل از حیث کیفیت برگزاری و نوع برنامه ها، متفاوت عنوان کرد.
«محمد بهاروند» اظهار داشت: هدف از آیین های دهه فجر کسب مشارکت حداکثری مردم است و امسال برخلاف سنوات گذشته در قالب ستاد ویژه برگزاری آیین های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پی گرفته می شود.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در حوزه های مختلفی مانند پزشکی،‌ کشاورزی،‌ تولید علم و‌ توسعه زیرساخت ها نسبت به دوران گذشته خدمات گسترده ای داشته است و دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی این دستاوردها و آشنایی مردم با خدمات نظام محسوب می شود.
فرماندار ساوه گفت: تلاش همه مسئولان برای کاستن از بار مشکلات جامعه به خصوص مسایل اقتصادی جدی است.
بهاروند ادامه داد: دشمنان با حربه های اقتصادی در صدد ناامید کردن مردم و در نتیجه بی اعتمادی آنان نسبت به نظام اسلامی هستند اما همه دستگاه ها و مسئولان باید با کار و تلاش و ارایه خدمات به مردم،‌ این حربه ها را خنثی کنند.
وی از دستگاه های این شهرستان خواست که در برگزاری آیین های دهه فجر از هرگونه موازی کاری پرهیز کنند و همه فعالیت ها ار جمله افتتاح طرح های عمرانی را با هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان انجام دهند.
فرماندار ساوه در ادامه بر ضرورت برگزاری اجلاس شهدای کارگری به میزبانی ساوه تاکید کرد و گفت: این برنامه 17 بهمن برگزار می شود.
بهاروند همچنین خواستار برگزاری جشن های ویژه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت و ماهیت مردمی شد و گفت: انقلاب اسلامی در اصل متعلق به مردم است و آنان باید دست اندرکار اصلی برگزاری مناسبت ها باشند.
ستاد بزرگداشت دهه فجر ساوه چهار کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات،‌ پشتیبانی،‌ بانوان خانواده و کمیته مراسم دارد.
شهرستان ساوه با 285 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان مرکزی مطرح است.
6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.