«مهدی دلاوری» روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در بیست و یکمین دوره معلمان پژوهنده دلیجان 70 اثر اقدام پژوهشی به دبیرخانه ارسال شد که پس از بررسی، 45 اثر در مرحله شهرستانی انتخاب شد.
وی اظهارداشت: پس از بررسی این طرح های پژوهشی برتر، 19 اثر به مرحله استانی راه پیدا کرد که یک اثر به عنوان اثر برتر استانی و یک اثر به عنوان اثر برتر شهرستانی انتخاب شدند.
مدیر آموزش و پرورش دلیجان گفت:پژوهش مهسا جعفری با عنوان چگونه توانستم مشکل لجبازی فاطمه ، دانش آموز پایه ششم را بهبود ببخشم به عنوان اثر برتر استانی معرفی شده است.
دلاوری افزود: پژوهش در عمل موثرترین و روزآمدترین روش توانمندسازی معلمان و کارکنان است و نتایج شرکت در چنین برنامه ای، بیش از هر چیز رضایت درونی همکاران از بهبود عمل خویش است.
مدیر آموزش و پرورش دلیجان افزود: تحقق شعار برنامه محوری، پژوهش مداری و اخلاق گرایی یکی از اولویت ها و سیاست های آموزش و پرورش است.
دلاوری اقدام پژوهی را روشی تحقیقی، نظام مند و کارآمد دانست و گفت: این اقدام توانمندی های افراد را در طرح مسئله، جمع آوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل، نتیجه گیری و تصمیم گیری موثر برای کاهش یا رفع مشکل در حوزه ی مهارت های حرفه ای افزایش می دهد.
مدیر آموزش و پرورش دلیجان تصریح کرد: معلمان از پیشگامان پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت در جامعه هستند که می‌توانند در این زمینه الگوی مناسبی برای دانش آموزان باشند.
شهرستان دلیجان با 50 هزار نفر جمعیت دارای 650 فرهنگی و 9 هزار و 500 دانش آموز است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.