به گزارش روز یکشنبه سایت خبری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، « شاپور جلالی» افزود: این نهاد حمایتی از زمان زلزله سال گذشته تاکنون تلاش و رایزنی های زیادی با خیران به منظور جمع آوری کمک و ساخت منازل مددجویان تحت حمایت انجام داده است.
وی اظهار داشت: کمک های غیرنقدی نقدی مصالح ساختمانی که در کنار کمک های نقدی از استان به مناطق زلزله زده ارسال شد که شامل انواع سنگ ساختمانی سنگ کف، دیوار، کاشی و سرامیک بوده است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: در مرحله اول یکهزار و 35متر مربع سنگ و در مرحله دوم 496 مترمربع ارسال شد که تمامی آن‌ها توسط خیران و نیکوکاران اهدا بوده است.
جلالی افزود: ارسال 12 تن سیمان، 246 رول ایزوگام و سایر مصالح ساختمانی از دیگر کمک‌های خیران استان به زلزله زدگان غرب کشوراست.
وی گفت: نیکوکاران با همدلی، همراهی و همکاری که دل در گروه محرومان و نیازمندان دارند به کمک آنان در ساخت منازل اقدام کرده اند.
زمین لرزه هفت و سه ریشتری 21 آبان 96 در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یکهزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دید.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.