«علی میرزایی» روز شنبه در آیین معارفه سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری خمین، افزود: توزیع قدرت سیاسی بین افراد دارای صلاحیت، متعهد و متخصص مقبولیت و اعتماد را افزایش داده و رضایتمندی از امور را در پی دارد.
وی اظهارداشت: مقبولیت و مشروعیت 2 بال نظام اسلامی محسوب می شود و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران از این 2 مهم حاصل شده است.
سرپرست دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی گفت:شرایط روز کشور حساس است چرا که دشمن توان اقدام نظامی علیه ایران را ندارد و با دسیسه هایمتعدد می کوشد راهبرد فروپاشی از درون را اجرا کند تا با ایجاد نارضایتی بین مردم و مسئولان گسل و شکاف ایجاد و نظام از مقبولیت بیفتد اما این توطئه در سایه بصیرت مردم ناکارآمد است.
میرزایی افزود: وحدت، انسجام برای مقابله با این راهبرد دشمن کلیدی است و تا زمانی که همگرایی و وحدت در در جامعه باشد همه سناریو های دشمن نقش برآب می شود.
وی ادامه داد: رضایتمندی مردم توسط مسئولان ایجاد می شود و همه باید با تکریم ارباب رجوع بیشتر بکوشند.
سرپرست دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی افزود: سیاست استانداری مرکزی بر این است که همه فرمانداران، معاونان فرمانداری و بخشداران از بدنه وزارت کشور با اولویت نیروهای بومی انتخاب شوند.
میرزایی اظهارداشت: فرماندار خمین به دلیل شناخت خوب، دلسوزی و بومی بودنش انتخاب شده و در ارزیابی فرمانداران به رفع مسایل اقتصادی و ایجاد شغل در حوزه آن ها توجه می شود.
وی تاکید کرد: جذب سرمایه گذار در خمین، ایجاد شغل پایدار و مهاجرپذیر شدن سرلوحه کار در خمین است چرا که خمین دارای بالاترین نرخ بیکاری استان را دارد.
امام جمعه خمین نیز گفت: هیچ نظامی در دنیا نظیر نظام اسلامی ایران دارای مشروعیت و مقبولیت نیست و این 2 اصل منحصر به فرد کشور خدشه ناپذیر است.
حجت الاسلام سید «علی حسینی پور» افزود: مقبولیت در گرو خدمت دلسوزانه و صادقانه مسئولان است چرا که خدمت صادقانه، گشاده رویی و تکریم ارباب رجوع باعث رضایت مندی مردم می شود.
وی تاکید کرد: 40 سال است که ایران اسلامی با وجود همه توطئه های دنیا روی پا ایستاده است و همچنان مقبولیت خود را حفظ کرده است و می طلبد جشن 40 سالگی انقلاب به دلیل دستاوردهای بی نظیر انقلاب به خوبی پاس داشته شود.
فرماندار خمین نیز در این آیین گفت: اتحاد و همدلی بین مسئولان در همه حوزه ها از ویژگی های مهم خمین است که این امتیاز موجب تسریع در شاخص های توسعه ای شهرستان در زمینه های مختلف می شود.
«احمد طهرانی» افزود: دشمنان قسم خورده نظام تصمیم دارند کشور را با یک چالش بزرگ روبه رو کنند و با اعمال تحریم ها نارضایتی را در زمینه اقتصادی در جامعه دامن بزنندد و مردم و نظام جمهوری اسلامی را در مقابل یکدیگر قرار دهند.
وی تصریح کرد : بیان مسایل مربوط به رشادت ها و ایثارگری های مردم در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی برای نسل جدید که آن دوران را درک نکرده اند باید در سرلوحه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گیرد و برای نیل به این هدف مهم از ظرفیت حوزه های مختلف نظیر هنرمندان حوزه های مختلف ، نخبگان و شبکه های اجتماعی به خوبی استفاده شود.
فرماندار خمین ادامه داد: برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته می تواند در رسیدن به این هدف تاثیر به سزایی داشته باشد.
در این آیین با حکم استاندار استان مرکزی «حسن انصاری » به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری خمین معرفی شد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است که در 2 شهر، 2 بخش و هفت دهستان ساکن هستند.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.