«قنبر موسی نژاد» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: میانگین کمک نیکوکاران کشور به هر یتیم 2 میلیون و 200 هزار ریال است که این شاخص در استان مرکزی سه میلیون ریال در ماه براورد شده است.
وی اظهار داشت: هر کودک یتیم در استان مرکزی از حمایت چهار حامی برخوردار است و این مهم نگاه حمایتگر خیران استان از کودکان بی سرپرست را نشان می دهد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان مرکزی گفت: کمک‌های حامیان طرح های اکرام ایتام و محسنین در هشت ماه امسال به نسبت مدت نشابه قبل 46 درصد رشد داشته است.
موسی نژاد افزود: حامیان ایتام در استان مرکزی در هشت ماه امسال 94 میلیارد و 190 میلیون ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.
وی اظهار داشت: شمار حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در این استان 17 هزار و 764 نفر است که 81 درصد آنان را حامیان بومی و 19 درصد حامیان غیربومی تشکیل می دهند و سرانه کمک به فرزندان ایتام تحت حمایت ماهیانه حداقل 500 هزار ریال است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان مرکزی گفت: خیران، نیکوکاران و همشهریان می توانند با مشارکت در این طرح خداپسندانه از اجر معنوی آن برخوردارشوند و متقاضیان مشارکت در این طرح می توانند با شماره 33287606 تماس بگیرند.
44 هزار خانوار تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی قرار دارند که 22 هزار نفر آنان زنان سرپرست خانوار هستند.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.