«احمد طهرانی» روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: 140 میلیارد ریال از این میزان اعتبار برای شهرک صنعتی و 80 میلیارد ریال برای آبرسانی به ناحیه صنعتی شهید سعیدی در شهابیه برآورد شده است.
وی اظهارداشت : 40 میلیارد ریال از اعتبار شهرستانی برای اجرای طرح آبرسانی به ناحیه صنعتی شهید سعیدی مصوب شده که امید می رود شرکت شهرک های صنعتی پیگیری لازم برای تحقق این امر را دستور کار قرار دهد تا این ناحیه تا پایان سال آبرسانی شود.
فرماندار خمین گفت: به منظور آبرسانی به شهرک و نواحی صنعتی این شهرستان از خط انتقال آب از کوچری به خمین 25 لیتر آب در ثانیه برای شهرک صنعتی خمین و 10 لیتر آب بر ثانیه برای ناحیه صنعتی شهید سعیدی در شهابیه تخصیص داده شده است.
طهرانی بیان کرد: برنامه مطالعاتی اجرای طرح آبرسانی به ناحیه صنعتی شهید سعیدی انجام شده است.
فرماندار خمین بیان کرد: آب چاه های ناحیه صنعتی شهید سعیدی خمین خشک شده است و با توجه به ظرفیت منطقه امکان کف شکنی ندارد و واحدهای صنعتی مستقر در این ناحیه برای تامین آب با مشکل مواجه هستند.
طهرانی افزود: زیر ساخت گاز برای توسعه صنعت در این شهرستان فراهم است اما در زیر ساخت برق و آب مشکل وجود دارد.
فرماندار خمین افزود: مشکل تامین برق در ناحیه صنعتی شهید سعیدی و شهدای خرمدشت وجود دارد به طوری که امکان واگذاری برای متقاضیان جدید در شهر قورچی باشی باشی وجود ندارد.
فرماندار خمین اظهارداشت: باوجودتامین برق موقت در ناحیه صنعتی شهید سعیدی برای توسعه صنعت در این ناحیه، ایجاد پست برق 63 کیلو واتی و پست برق 400 کیلو واتی در شهرک صنعتی ضروری است.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای یک شهرک صنعتی در هشت کیلومتری جاده خمین - اراک و 2 نواحی صنعتی است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.