به گزارش ایرنا، امام جمعه ساوه گفت: در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه ساوه افزود: در شرایطی که دشمنان برای نظام اسلامی نقشه های شومی کشیده اند،‌ راه حفظ و نجات کشور و نیز عبور از بحران ها در اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری است.
حجت الاسلام و المسلمین « سید ابراهیم حسینی » اظهار داشت:‌ حربه دشمنان با استفاده از ابزار تحریم برای راه اندازی فتنه سیاسی و آشوب های داخلی در سال 97 با هوشیاری ملت و درایت مقام معظم رهبری ناکام ماند.
امام جمعه ساوه افزود: لازم است در چنین شرایطی مسئولان با کار جهادی و ایجاد رضایتمندی بیشتر در جامعه و نیز اتحاد و همدلی همه گروه و جناح های وفادار به انقلاب از این کشور دفاع و جشن 40 سالگی انقلاب را هرچه باشکوه تر برگزار کنند.
وی با تکریم سالروز شهادت دکتر مفتح در 27 آذر و روز وحدت حوزه و دانشگاه،‌ گفت:‌ هم علم و صنعت و هم اخلاق و دینداری برای تداوم حیات یک جامعه ضروری است و این مهم در جامعه اسلامی مستلزم وحدت میان حوزه و دانشگاه است.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به سفر اخیر استاندار مرکزی به ساوه و بازدید او از حاشیه نشینان این شهر،‌ افزود: از توجه مدیریت ارشد استان به ساوه و مناطق محروم به خصوص اهتمام جدی در اجرای طرحی که پیش تر با مشارکت فرمانداری،‌ شهرداری و سپاه با هدف محرومیت زدایی از مناطقی چون فانوس آباد به تصویب رسید،‌ قدردانی می شود.
وی همچنین خواستار بررسی بیشتر نسبت به اجرای طرح دفن پسماندهای صنعتی شهرهای اطراف در ساوه، شد و افزود: باید همه جوانب این طرح از قبیل مسائل زیست محیطی،‌ ترافیکی،‌ بهداشتی به دقت مورد ارزیابی قرار گیرد.
خطیب جمعه ساوه همچنین بر لزوم تکریم و بزرگداشت شهدا تاکید کرد گفت: تکریم شهدا و خانواده های آنان وظیفه خطیر مردم و مسئولان است.
امام جمعه زرندیه نیز در خطبه های نماز جمعه شهر مامونیه، گفت: همه ملت و مسئولان باید با هوشیاری و اتحاد کامل در خنثی کردن نقشه و اهداف دشمنان اهتمام جدی داشته باشند.
حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» افزود: راهکار خنثی کردن ترفندهای دشمنان،‌ خدمت جهادی به مردم است.
وی اظهار داشت: کنترل تورم و حمایت از اقشار آسیب پذیر از حربه های موثر برای شکست دشمنان در جنگ بزرگ اقتصادی است.
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: با استفاده از تمام ظرفیت های داخلی و بدون نیاز به دیگران می توان بر مشکلات اقتصادی غلبه کرد.
خطیب جمعه مامونیه، اضافه کرد: ملت بزرگ ایران به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهنمود های رهبر معظم انقلاب پرچمدار حقیقی اسلام ناب محمدی (ص) است.
خمین - ایرنا - امام جمعه خمین گفت: شکست دشمنان اسلامی ناشی از روحیه شهادت طلبی ، ایستادگی و مقاومت جوانان برومندی است که در دوران انقلاب ، امام خمینی و جنگ تحمیلی هم نبودند اما با روحیه شهادت طلبی با ظالمان مبارزه می کنند.
خطیب جمعه خمین نیز گفت: هیچ قدرتی توان مقابله با اسلام و روحیه شهادت طلبی را ندارد.
حجت الاسلام سید «علی حسینی پور» در خطبه های این هفته نماز جمعه خمین در مصلی امام خمینی (ره) افزود: جوانان اسلام و انقلاب با روحیه استقامت و شهادت طلبی برای هدف خود مرز نمی شناسند و برای دفاع از اسلام و اهل بیت جانشان را فدا می کنند.
وی بیان کرد: دشمنان با دسیسه های بسیار تلاش می کنند قدرت اسلام را ضعیف کنند اما قدرت این ظالمان و جنایتکاران روز به روز ضعیف تر می شود.
وی به سالروز ولادت امام حسن عسکری نیز اشاره کرد و گفت: امام حسن عسکری با تبیین اندیشه های شیعی و رد شبهه های دینی در حفظ دین اسلام همت گماشت.
خطیب جمعه خمین به وحدت حوزه و دانشگاه نیز اشاره کرد و افزود: حوزه و دانشگاه 2 بال رشد و تعالی جامعه هستند و این دو با هم می توانند مردم را در مسیر صراط مستقیم قرار دهند.
4896/6539/7277/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.