به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز دوشنبه در چهارمین گردهمایی فصلی ائمه جمعه استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان، افزود: گسترش شبکه های جاسوسی در راستای تخریب اعتقاد جوانان ایران اسلامی در دستور کار دشمنان نظام قرار گرفته و جامعه روحانیت به عنوان سربازان خط مقدم این جبهه باید در راستای خنثی سازی این توطئه های دشمنان نقش آفرینی کنند.
وی ادامه داد: جامعه روحانیت به خصوص ائمه جمعه باید توطئه ها و دسیسه های دشمنان را به خوبی درک کرده و اقشار مختلف مردم را نیز نسبت به این مهم آگاه کنند.
امام جمعه اراک اظهار داشت: دشمنان با انواع ترفندها می خواهند بین مردم و روحانیت جدایی بیاندازند، اما پیوند عمیق مردم و جامعه روحانیت ناگسستنی است.
وی اضافه کرد: بیکاری جوانان، تلاش شبکه های جاسوسی و کاهش زاد و ولد و پیری جمعیت از جمله مهمترین مشکلات روز جامعه است که روحانیت باید در راستای کاهش این آسیب های اجتماعی نقش آفرینی کند.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: روحانیان با اشاعه اخلاق و اعمال شایسته در راهبری و هدایتگری معنوی جامعه نقش محوری دارند که این مهم باید از سوی اساتید حوزه به صورت کاربردی برجسته سازی شود.
وی گفت: ولایت فقیه اساس نظام جمهوری اسلامی است و جامعه روحانیت باید ضمن صیانت از این جایگاه الهی در تشریح و تبیین ابعاد مختلف آن برای آحاد مردم به خصوص نسل جوان بیش از پیش تلاش کند.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی اقامه می شود.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.