« محمدرضا شایسته جو » روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دولت برای رفع فقر مطلق در تبصره 14 قانون بودجه 97 با توجه به شرایط اقتصادی، اعتباری برای خانواده ها نیازمند در نظر گرفته است که در اجرای این قانون خانواده های استان مشمول از مزایای آن بهره مند می شوند.
وی اظهار داشت: این حمایت مالی براساس بعد خانوار از یک میلیون 650 هزار تا پنج میلیون 600 هزار ریال است که به خانواده های شناسایی شده پرداخت می شود.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: 100 میلیارد ریال در آذرماه امسال در قالب تبصره 14 قانون بودجه به 43 هزار و 300 خانواده در این استان کمک مالی شده است.
شایسته جو افزود: خانواده هایی که مشمول بهره مندی از این تبصره می شوند همچنین می توانند از تسهیلات اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استفاده کنند.
وی اظهارد اشت: اجرای تبصره 14 قانون رفع فقر مطلق از تیرماه کلید زده شده است و تا پایان دی ماه یکهزار خانوار استان مرکزی می توانند از مزایای آن استفاده کنند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: کارشناسان این نهاد حمایتی در استان مرکزی با سرکشی از خانواده هایی که مشمول تبصره 14 هستند با اطمینان از بهبود شرایط اقتصادی آنان را از گردونه حمایت خارج و خانواده نیازمند جدید را جایگزین می کنند.
44 هزار خانوار تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی قرار دارند که 22 هزار نفر آنان زنان سرپرست خانوار هستند.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.