به گزارش ایرنا، این دیدار در سالن ورزشی 15 هزار نفری امام خمینی (ره) اراک برگزار شد که هر 2 تیم با نتیجه یک بر یک و کسب امتیاز از زمین خارج شدند.
تیم آلومینیوم اراک با سرمربی گری «محمد ربیعی» با ترکیب «محمدرضا قویدل»، «مجید ایوبی»، «روح الله نعمتی»، «رامتین سلیمان زاده»، «امید نظامی پور»، سید «مهدی حسینی»، «عباس یحیی بیگی»، «رضا معقولی»، «مهدی ترکمان»، «حجت اسلامی» و «میثم آقایی» وارد زمین شد.
بازیکنان «فرشید استحقاری» از تیم بادران نیز در این دیدار با ترکیب «مجتبی روشنگر»، «میثم مجیدی»، «محمد آشتیانی»، «کریم اسلامی»، «میعاد یزدانی»، «اویس کردجهان»، «شهاب کرمی»، «سهیل کردجهان»، «شهاب کرمی»، «سهیل رحمانی»، «مجتبی محبوب مجاز»، «مسعود حق جو» و «محمد علی اکبرخواه» وارد زمین شد.
این بازی تا دقایق ۲۵ با روندی آرام در جریان بود تا اینکه اولین کارت زرد این دیدار در این دقایق به «میثم مجیدی» و دومین کارت زرد در دقیقه ۴۰ به «کریم اسلامی» هر دو از تیم بادران داده شد.
تیم الومینیوم حملات خود را برای بازگشایی دروازه حریف زیاد کرد تا اینکه در دقیقه ۴۲ موفق به نخستین گل این دیدار توسط « مهدی حسینی» با شوتی سرکش و تماشایی شد.
۲ دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول این دیدار در نظر گرفته شد و تا پایان این وقت نتیجه یک بر صفر به سود تیم آلومینیوم باقی ماند.
تیم بادران برای تغییر نتیجه بازی فشارهای خود را بیشتر کرد و اولین تعویض این تیم در دقیقه ۶۴ صورت گرفت که «مسعود حق جو » از زمین خارج و «کیانوش میرزایی» جایگزین وی شد.
بازیکن تیم بادران در دقیقه ۷۵ این دیدار با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد و این تیم ادامه بازی را ۱۰ نفره ادامه داد.
تیم بادران با وجود بازی ۱۰ نفره همه حملات خود را برای بازگشایی دروازه آلومینیوم به کار گرفت که در دقیقه ۸۲ «میثم مجیدی» گل تساوی را به ثمر نشاند.
تیم بادران پس از کسب نتیجه تساوی دومین تعویض خود را انجام داد که «مجتبی محبوب مجاز» از زمین خارج و «احمد الجبوری» جایگزین شد.
در آخرین دقایق این بازی «رضا معقولی» از تیم آلومینیوم اراک از زمین خارج شد و «علی عزیزی» به جای او وارد زمین شد.
هفت دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم این دیدار تعیین شد با شروع این وقت تعویض دیگری برای آلومینیوم اراک صورت گرفت که «مهدی ترکمانی» از زمین بیرون رفت و «محمد خلیلی» وارد میدان شد.
در آخرین دقایق این دیدار، ۲ کارت زرد به « کریم اسلامی » و «محمدرضا قویدل» از بازیکنان هر ۲ تیم داده شد.
دیدار آلومینیوم اراک و بادران تهران توسط «محمدرضا تارخ » به عنوان داور وسط و با کمک «احسان تیموری»، «رضا حیدری» و « احمد محمدی» قضاوت شد و ناظر داوری این دیدار نیز برعهده «فرشید افشار» بود.
آلومینیوم اراک در پایان هفته پانزدهم با 22 امتیاز در رده پنجم قرار داشت و تیم بادران تهران نیز با 19 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته قرار گرفته بود.
تیم آلومینیوم اراک هفته آینده (24 آذرماه جاری) در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال به مصاف تیم پرسپولیس پاکدشت می رود.
3005/3075/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.