در این دوره از رقابت ها که به مدت 2 روز در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد، 330 ورزشکار در 2 رده سنی نونهالان و نوجوانان از 30 استان کشور در بخش کمیته با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در رده سنی نونهالان این مسابقات در وزن منفی 40 کیلوگرم «محمد برزگر» از آذربایجان غربی، منفی 45 کیلوگرم «علی رضا رفیعی» از یزد، منفی 50 کیلوگرم «مبین خاک دامن منفرد» از قم، منفی 55 کیلوگرم «مهدی شیرزاد» از آذربایجان غربی و مثبت 55 کیلوگرم «سپهر دارابی» از ایلام نفرات برتر وزن های خود شدند.
در مجموع تیمی رده سنی نونهالان نیز استان قم با 2 طلا و یک برنز اول، آذربایجان غربی با 2 طلا دوم و استان های یزد و ایلام با یک طلا به صورت مشترک مقام سوم را به دست آوردند.
استان مرکزی نیز با یک برنز مقام هفتم رده سنی نونهالان این دوره از مسابقات را کسب کرد.
در رده سنی نوجوانان نیز در منفی 52 کیلوگرم «محمدرضا سواری» از اصفهان، منفی 57 کیلوگرم «محمد حسین شیرصفت» از فارس، منفی 63 کیلوگرم «مهراب مددی ماهانی» از کرمان، منفی 70 کیلوگرم «سهیل میدان رو »از آذربایجان غربی و مثبت 70 کیلوگرم «طاها شاورد »از کرمان نفرات برتر وزن های خود شدند.
در مجموع تیمی نوجوانان نیز استان کرمان با 2طلا اول شد، استان فارس با یک طلا و 2 برنز مقام دوم و استان آذربایجان غربی با یک طلا و یک برنز مقام سوم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.
استان مرکزی نیز با یک نقره و یک برنز هفتم شد.
بیش از هفت هزار نفر به صورت سازمان یافته در هیات کاراته استان مرکزی فعالیت دارند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.