سید «علی آقازاده» روز جمعه با صدور پیامی به مناسبت روز دانشجو افزود: 16 آذرماه نماد استکبار ستیزی و آزادی خواهی جنبش دانشجویان ایران اسلامی و منبع الهام برای رشد فردی و جمعی دانشجویان و حرکت تکاملی در مسیر رسیدن به قله‌های افتخار علمی و اخلاقی است.
وی اظهار داشت:جامعه‌ دانشگاهی و دانشجویان ایران اسلامی که در پیروزی انقلاب اسلامی دوشادوش روحانیت بیدار و مردم آگاه نقش آفرینی کردند، پس از انقلاب نیز در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و دفاع مقدس جایگاه خود را تثبیت و تاریخ ساز شدند.
استاندار مرکزی اضافه کرد: قشر دانشجو امروز به عنوان چشم بیدار و فرهیخته جامعه توانسته با حرکت در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی وا فتح قله های بین المللی علم و دانش ایران اسلامی را به یکی از کشورهای قدرتمند در این عرصه تبدیل کند.
آقازاده در بخش دیگری از این پیام عنوان کرده است: دانشگاه مامنی رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور و بسترسازی برای اقتصاد دانش بنیان و تقویت پایه های زندگی سعادت بخش است و در این میان دانشجویان ب هعنوان نقش آفرینان اصلی این عرصه با درک و تحلیل هوشمندانه شرایط و تلاش برای بالا بردن توانمندی‌های علمی و پژوهشی و تولید اندیشه رسالت مهمی را بر عهده دارند.
وی با تبریک این روز به جامعه دانشگاهی استان مرکزی گفت: دانشگاه در 40 سال حیات با عزت نظام اسلامی شهیدان و ایثارگران زیادی را تقویم کرده است تا نهال انقلاب اسلامی روز به روز تناورتر شود.
10 درصد از جمعیت استان مرکزی دانشگاهی است و این استان از قطب های مهم آموزش عالی محسوب می شود.
6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.