به گزارش ایرنا، «رضا رحمانی» عصر پنجشنبه در جریان سفر به اراک و بازدید از دوازدهمین نمایشگاه صنعت، معدن و ابزارآلات استان مرکزی، افزود: حمایت از کالای ایرانی شعار امسال است و تمام برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در همین راستا تدوین شده است.
وی ادامه داد: انتظار می رود تمامی وزارتخانه ها، سازمان ها و اقشار مختلف مردم نیز حمایت از کالای ایرانی را در دستور کار قرار داده تا با گفتمان سازی هدفمند در این حوزه بتوان گام موثری در ایجاد اشتغال و تقویت بنیه اقتصادی مردم برداشت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: کاهش تورم، خودکفایی و حل معضل بیکاری در سایه حمایت از کالای ایرانی محقق می شود و آحاد جامعه باید در این خصوص احساس مسئولیت کنند.
وی اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه صنعت، معدن و ابزارآلات استان مرکزی به بهترین شکل ممکن برگزار شده و باید از این ظرفیت در راستای معرفی توانمندی های استان به کشور استفاده کرد.
رحمانی اضافه کرد: شور کارآفرینان و تولیدکنندگان در این نمایشگاه گویای انگیزه و روحیه بالای این قشر از جامعه در فرآیند تولید است.
وی افزود: تولید کنندگان به عنوان رزمندگان جبهه تولید با روحیه بالا در راستای توسعه اقتصادی کشور تلاش می کنند که این مهم تکلیف مسئولان را در حمایت از این قشر سنگین می کند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت شرکت هپکو اراک را نمونه ای از تلاش مضاعف صنعتگران میهن اسلامی عنوان کرد و گفت: این شرکت که در یک سال گذشته به مرز تعطیلی رسیده بود اکنون با تلاش کارکنان و حمایت های دولت با فناوری روز دنیا‌ وارد عرصه تولید شده است.
دوازدهمین نمایشگاه صنعت، معدن و ابزارآلات از 13 آذرماه جاری در اراک برپا شده و تا تا فردا(جمعه) نیز دایر است.
بازدید از شرکت صنایع آذرآب، شرکت هپکو، واگن پارس، زیارت قبور مطهر شهدای مدافع حرم و حضور در نشست ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های سفر یک روزه رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت به اراک بود.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.