«ابراهیم مردانی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: 105 نیروی راهداری در قالب 11 گروه در هفت راهدارخانه ثابت و 2 راهدارخانه موقت چاده های ساوه تا نیمه فروردین ماه سال آینده برای ارایه خدمات مورد نیاز به خودروهای عبوری و مسافران فعالیت دارند.
وی ادامه داد: در مجموع 66 دستگاه انواع ماشین آلات مکانیزه سنگین، نیمه سنگین و غیرمکانیزه برای خدمات رسانی در قالب طرح زمستانی تجهیز شده اند.
مردانی تصریح کرد: محورهای بخش های نوبران و مرکزی، آزادراه های ساوه به همدان، تهران و سلفچگان در این طرح تحت پوشش خدمات گروه های راهداری قرار دارند.
رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساوه اظهار کرد: به دلیل حجم سنگین تردد راه ها و با توجه به نزدیکی این شهرستان به پایتخت و تجربه یخبندان و بارش برف در سال های گذشته گروه های راهداری آمادگی کامل برای خدمات در شرایط اضطرار را دارند.
مردانی توضیح داد: هدف از اجرای این طرح برقراری ایمنی سفر هموطنان در محورهای شهرستان ساوه و حفاظت از مسیرهای مواصلاتی است.
شهرستان ساوه در مجموع دارای 150 کیلومتر آزاد راه، 40 کیلومتر بزرگراه، 110 کیلومتر راه اصلی، 110 کیلومتر راه فرعی و 600 کیلومتر راه روستایی است.
9921/6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.