«محمد بهاروند» روز چهارشنبه در نشست کمیسیون دانشجویی شهرستان ساوه افزود: پرهیز از تخریب و افترا در کرسی های آزاد اندیشی ضرورت است ضمن اینکه این برنامه ها باید به دور از تبلیغات و رنگ و بوی انتخاباتی بوده و به تقویت نشاط و همبستگی اجتماعی بیانجامد.
وی اظهار داشت: ساوه دارای ظرفیت های برجسته ایدر حوزه صنعتی است و در کرسی های آزاداندیشی می توان از مدیران کارآفرین موفق صنعتی در دانشگاه ها دعوت کرد و زمینه پیوند قوی تر دانشگاه با صنعت را برای بهره مندی از استعداد های نخبگان علمی مهیا کرد.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران مرهون فداکاری اقشار مختلف مردم به خصوص دانشجویان و دانش آموزان است که برای پیروزی و به ثمر رسیدن آن رشادت های فراوانی شده است.
فرماندار ساوه گفت: حادثه 16 آذر و حضور دانشجویان از عوامل تاثیرگذار در مبارزه علیه سلطه طلبی بیگانگان و سیاست های غلط حکومت طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی بود.
بهاروند توضیح داد: با توجه به گذشت چهار دهه از عمر این انقلاب اسلامی می طلبد که با برگزاری هر چه با شکوه تر آیین روز دانشجو نسبت به انتقال جانفشانی و فداکاری های این قشر فرهیخته به نسل امروز اقدام کرد.
وی اظهار داشت: ایران اسلامی در آستانه 40 سالگی شاهد اقتدار در عرصه های مختلف نظامی و علمی است که این مهم حاصل تربیت نخبگان علمی و دانشگاهی است.
فرماندار ساوه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص برپایی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها، افزود: باید در نشست ها همخوان با سطح فکری و بینش دانشجویان برگزار شود.
ساوه دومین کانون جمعیتی و قطب مهم صنعت استان مرکزی پس از اراک است.
6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.