«محمدرضا حاجی پور» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رقم تسهیلات اعطایی به این واحدها در مجموع 970 میلیارد ریال است.
وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات رونق تولید امسال از 23 مرداد ماه به استان مرکزی ابلاغ شده که تاکنون 323 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی این استان برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین یاب سازمان صنعت، معدن و تجارت نام نویسی کرده اند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: 179 طرح از 323 متقاضی تسهیلات رونق تولید به بانک های عامل معرفی شدند و پرونده 118 طرح نیز در کمیته های استانی در دست بررسی است.
وی اظهار داشت: رقم تجمیعی این تسهیلات 9 هزار و 217 میلیارد ریال است که تاکنون 970 میلیارد ریال به 53 واحد صنعتی و کشاورزی پرداخت شده است.
حاجی پور اضافه کرد: بر اساس ابلاغ بانک مرکزی به مدیران بانک های دولتی و غیر دولتی، واحدهای تولیدی معرفی شده به بانک ها از شرط نداشتن بدهی غیرجاری و چک برگشتی مستثنی هستند و در دستورالعمل ابلاغی امسال واحدهای تولیدی بالای 100 نفر شاغل می توانند از تسهیلات رونق تولید استفاده کنند.
وی افزود: متقاضیان می توانند درخواست خود را در سایت بهین یاب به آدرس www.Behinyab.ir ثبت و سپس با مراجعه به بخش اطلاعیه های سایت سازمان نسبت به تکمیل و ارسال پرسش نامه های تکمیلی اقدام کنند.
هشت هزار و 590 میلیارد ریال تسهیلات در سال گذشته به 991 واحد صنعتی و کشاورزی استان مرکزی داده شد.
استان مرکزی به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی و چهارمین قطب صنعت کشور مطرح است و در زمینه تنوع تولیدات صنعتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.