چندی پیش شایعه ای مبنی بر وجود گوشت های آلوده در کشتارگاه اراک و بازار مصرف اراک گسترش پیدا کرد که باعث نگرانی و تشویش در افکار عمومی شد، پیگیری های لازم در این خصوص باعث شد تا مسئله روشن شود و با دلیل و مدرک این شایعه از سوی مسئولان امر رد شود.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: با استدلال کامل شایعه وجود گوشت های آلوده در کشتارگاه اراک تکذیب می شود و این مسئله به هیچ عنوان صحت ندارد.
در کشتارگاه اراک مسئولان ذیربط مجموعه دامپزشکی و دامپزشکان نظارت دایم بر نحوه کشتار و سالم بودن گوشت ها دارند.
«طوفان محمدی» افزود: گوشت های ذبح شده پس از کشتار دام ابتدا در پیش سرد کننده نگهداری می شوند تا گوشت هایی که دارای آلودگی هستند تشخیص داده شده و از سایر گوشت های سالم جداسازی شوند.
مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: نظارت کامل بر روی چرخه کشتار دام در کشتارگاه اراک انجام می شود و صحت و سلامت گوشت های ذبح شده مورد تأیید مجموعه دامپزشکی استان مرکزی است.
«محسن شانقی » افزود: در چرخه کشتار دام در کشتارگاه اراک، تمامی گوشت های آلوده جداسازی شده و معدوم می شوند.
کشتارگاه اراک همواره توسط مجموعه دامپزشکی استان مرکزی مورد بازرسی قرار می گیرد تا از ورود گوشت های آلوده به بازار مصرف جلوگیری شود.
مخالفت جدی مسئولان ارشد استان و نماینده شازند با واگذاری پالایشگاه و مشکل اصلی کشتارگاه اراک سنتی بودن آن است از دیگر عنوان های خبری روزنامه عطریاس است.
استان مرکزی دارای سه روزنامه، 32 هفته نامه، 13 دو هفته نامه، 16 ماهنامه، سه 2 ماهنامه، 18 فصل نامه و 2 فصلنامه است.
روزنامه عطر یاس با مشی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی « داود باقری» منتشر می شود.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.