سید «علی آقازاده» در این پیام که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی دارای پشتوانه مستحکم مردمی است و همواره به عنوان یکی از ارکان سرنوشت ساز کشور اثرگذار بوده است.
وی ادامه داده است: تکیه ایران اسلامی در تمامی ابعاد بر بدنه سترگ مردمی، است و خانه ملت مهر تاییدی بر تحقق دموکراسی حقیقی و مبتنی بر اخلاق و دین در این کشور است.
استاندار مرکزی بیان کرده است: ایران اسلامی همواره عرصه تحقق صحنه های همدلی ملت و بهترین الگو برای تکیه بر اراده مردمی در راه موفقیت و سعادت بوده است و مجلس شورای اسلامی تابلوی ترسیم شده به دست ملتی است که فرزندان خود را با آرای متقن و هوشمندانه به خانه ملت می فرستند.
آقازاده افزوده است: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سایه تدبیر و آگاهی مسیر قانونمندی را در کشور تداوم می بخشند.
وی گفت: نامگذاری سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس به عنوان روز مجلس نشانگر جایگاه ویژه و برتر دستگاه قانون گذاری و رسالت خطیر نمایندگانی است که امید و آرامش قانونمند را برای ملت به ارمغان می آورند.
استاندار مرکزی روز مجلس شورای اسلامی را به نمایندگان استان مرکزی تبریک گفت و افزود: امید است تمامی نمایندگان مردم با پشتوانه قوی مردمی در راه دفاع از حقوق ملت و اعتلای جایگاه مجلس روز به روز گام های استوارتری بردارند.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
در تقویم جمهوری اسلامی دهم آذرماه سالروز شهادت آیت الله مدرس به نام مجلس شورای اسلامی نامگذاری شده است.
6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.