به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: تکیه بر وحدت کلمه عامل اصلی خنثی سازی توطئه های دشمنان است و مدیران در گسترش آن در لایه های مختلف جامعه نقش برجسته دارند.
وی ادامه داد: مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی باید روابط خود را با مردم و به خصوص اقشار ضعیف جامعه تقویت کرده و از تمام ظرفیت ها در راستای تقویت بنیه اقتصادی کشور و خانواده ها استفاده کنند.
امام جمعه اراک اظهار داشت: اقتدار و عظمت ایران اسلامی در سایه وحدت و یکپارچگی ملی به دست آمده و این سرمایه عظیم باید روز به روز گسترده تر شود.
وی افزود: جلب اعتماد عمومی، همدلی عمیق تر مردم با مسئولان را به دنبال دارد و برخورداری از این ویژگی مهم بزرگترین داشته کشور محسوب می شود و توطئه های دشمنان را در نطفه خفه می کند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: مدیران در خط مقدم عملیاتی کردن خواسته های مقام معظم رهبری قرار دارند و شناسایی شکاف ها و نواقص با تدابیر خلاقانه و اثرگذار و تقویت روحیه جهادی نیاز روز جامعه است.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: عدالت محوری و احقاق حقوق ملت شیرازه اصلی مدیریت در جامعه اسلامی است و خادمان مردم باید متعهد به قانون باشند و از انجام هر فعالیتی که ارزش های نظام اسلامی را زیر سوال می برد بپرهیزند.
وی با اشاره به هفتم آذر و روز نیروی دریایی نیز گفت: امروز به برکت سلحشوری و ایثارگری سربازان نیروی دریایی، جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت بی چون و چرا در آب های منطقه خلیج فارس تبدیل شده است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران از قدرت های منطقه است و باید تلاش ها برای باروری صنایع دریایی دوچندان شود که این مهم با برنامه ریزی و کوشش مضاعف محقق می شود.
درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر 2 هفته یک بار روز های چهارشنبه در بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می شود.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.