به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ «احمدرضا چگنی» افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در تحقیقاتی، از فعالیت چهار توزیع کننده مواد مخدر در سطح شهرستان اراک مطلع و تحقیقات نامحسوس برای دستگیری آنان را آغاز کردند.
وی ادامه داد: روز گذشته با پایان یافتن تحقیقات پلیس و شناسایی افراد، در یک عملیات برنامه ریزی شده این افراد در هنگام انتقال مقادیری مواد مخدر از استان تهران به سوی شهرستان اراک در یکی از محورهای مواصلاتی استان دستگیر و مقادیری هروئین از خودروی آنان کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی اظهار داشت: چهار متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

*** کشف سه هزار و 700 لیتر گازوئیل خارج از عرضه شبکه ملی در کمیجان
فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت: پلیس این شهرستان در تحقیقاتی از ارائه گازوئیل به صورت غیرمجاز توسط مسئول توزیع نفت روستایی در یکی از روستاهای شهرستان مطلع شد.
سرهنگ «بهزاد فکوری» افزود: در تکمیل تحقیقات پلیس، این فرد شناسایی و خودرویی که در حال بارگیری سوخت غیرمجاز بود، توقیف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان اضافه کرد: 2 فرد متخلف در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سه هزار و 90 کیلوگرم انواع مواد مخدر در نیمه نخست امسال در استان مرکزی کشف شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال سه درصد افزایش یافته است.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.