به گزارش ایرنا،‌ «محمد رضا منصوری» شامگاه چهارشنبه در آیین پایانی نمایشگاه توانمندی های صنعتی و سرمایه گذاری شهرستان زرندیه در مجتمع سرزمین ایرانیان‌ افزود: صنعت و تولید پر رونق در گرو تعادل سودهای بانکی است چرا که روند کنونی باعث بدهکاری بسیاری از صنعتگران شده است.
وی اظهار داشت: با سود بانکی 24 درصد نمی توان در صنعت و تولید موفق بود زیرا صنعتگران به دلیل نداشتن درآمد کافی ناچار هستند که از وام های بانکی استفاده کنند و این مساله سبب ناهمخوانی دخل و خرج آنها و ضرردهی صنعت شده است.
وی همچنین وجود نظام آموزشی پویا که نیروی متخصص و کارآفرین برای کشور تربیت کند را از ضرورت های امروز حوزه صنعت و تولید عنوان کرد.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت گفت: ساوه و زرندیه به دلیل مزیت هایی مانند نزدیکی به تهران،‌ ارتباط با فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و زیرساخت های مهیا برای سرمایه گذاری، می توانند سرمایه گذاران زیادی را جذب کنند .
منصوری اظهار داشت: برای پویاتر شدن صنعت باید به فناوری های نوین و مدرن مجهز شد چرا که یکی از دلایل عمده غیر رقابتی بودن صنایع کشور، اتکا به تکنولوژی های قدیمی است.
فرماندار زرندیه نیز گفت: این شهرستان از مناطق مستعد استان مرکزی در صنعت و کشاورزی است و در حوزه گردشگری نیز قابلیت های فراوانی دارد.
«هادی فدایی» اظهار داشت: بخش خرقان می تواند به قطب گردشگری استان مرکزی تبدیل شود تا از این محل درآمدهای پایدار و اشتغال چشمگیری ایجاد شود.
وی افزود: باید زیرساخت های مناسب برای توسعه را در شهرستان زرندیه مهیا شود زیرا این اقدام از مولفه های جذب سرمایه گذاری است.
فرماندار زرندیه گفت: صنعتگران و ‌تولیدکنندگان بهترین حامیان جامعه هستند و حضور این افراد در بخش های مختلف تولیدی می تواند در پویایی اقتصادی و توسعه شهرستان موثر باشد.
مدیر مجتمع سرزمین ایرانیان نیز گفت: این مجتمع با توجه به رسالتی که دارد، در راستای ایجاد اشتغال و درآمدزایی پایدار تلاش می کند.
«سید احمد موسوی» اظهار داشت: ایجاد 24 نوع کاربری مانند زیرساخت های ورزشی، ‌تفریحی و‌ گردشگری در سرزمین ایرانیان در دست اقدام است.
وی افزود: یک هزار و 300 نفر در سرزمین ایرانیان مشغول به کار هستند و 6 هزار 500 باب ویلا برای اقامت گردشگران،‌ صنعتگران و بازرگانان نیز در این مجتمع ساخته می شود.
در پایان از فعالان برگزاری نمایشگاه با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.
زرندیه با بیش از 64 هزار نفر جمعیت از قطب های صنعت و کشاورزی استان مرکزی محسوب می شود.
4896/6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.