به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» عصر سه شنبه در کارگروه رفع موانع تولید شهرستان فراهان، افزود: حمایت از تولید داخل به مثابه حفظ منافع ملی و ایجاد اشتعال پایدار است مسئولان وظیفه دارند با تمام توان از این مهم حمایت کنند.
وی ادامه داد: حفظ و ایجاد اشتغال جدید و رونق اقتصادی تنها با توسعه هدفمند صنایع محقق می شود و باید حمایت از صنایع داخلی جنبه عملیاتی به خود گیرد.
استاندار مرکزی اظهار داشت: نقش کارآفرینان در ایجاد اشتغال و رونق تولید و توسعه صنعت از سال های گذشته در استان مرکزی آغاز شده و امروز باید با پیش بینی تسهیلات کم بهره و امکان سنجی بازار فروش در حفظ و بقای صنایع تلاش کرد.
وی بیان کرد: شماری از واحدهای تولیدی در شهرستان فراهان با تنگناهای تامین ارز برای واردات مواد اولیه مواجه اند که مکاتبات توسط مسئولان استانی به بانک مرکزی در راستای حل این مشکل در اسرع وقت انجام می شود.
استاندار مرکزی در خصوص ساخت ناحیه صنعتی خنجین نیز گفت: مطالعات اولیه مکان سنجی این طرح انجام شده و عملیات اجرایی آن نیز به زودی انجام می شود.
آقازاده گفت: شماری از متقاضیان مسکن مهر شهر فرمهین نیز با شرکت تعاونی سازنده مسکن مهر مشکلاتی دارند که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظیفه دارد در اسرع وقت در خصوص حل این مسایل و تسریع در واگذاری واحدها به متقاضیان اقدام کند.
شهرستان فراهان از توابع استان مرکزی دارای 2 بخش مرکزی به مرکزیت فرمهین و خنجین به مرکزیت شهر خنجین است که 28 هزار و 994 نفر جمعیت دارد.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.