به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار «محمدرضا عسگری» روز دوشنبه در آیین بدرقه 280 دانش آموز اراکی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس افزود: دانش آموزان با شرکت در اردوهای راهیان نور بیش از پیش با ایستادگی‌ ها و مقاومت ‌های دلیرانه فرزندان این آب و خاک آشنا و با الگوگیری از شهیدان، در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و مقابله با دشمن استوارتر گام بر می دارند.
وی ادامه داد: کاروان‌های راهیان نور یادآور ایمان الهی رزمندگان است و سرمایه ‌گذاری در این امر پیروزی در جبهه‌ های جنگ نرم را به دنبال خواهد داشت.
فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب از هر وسیله ای برای ضربه زدن به ارزشهای این انقلاب استفاده کردند اما ملت ایران با اتکا به سلاح تقوا توانستند تمام توطئه های دشمنان را به خصوص در جنگ تحمیلی خنثی کنند.
وی اظهار داشت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تا کنون سه کاروان راهیان نور دانش آموزی از شهرستان اراک به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند و امروز 280 دانش آموز دختر اراکی در پایه دوم دبیرستان در آموزشگاه های اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اراک در قالب چهارمین اردوی راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند.
سرهنگ پاسدار عسگری افزود: این کاروان در قالب 6 دستگاه اتوبوس در مناطق عملیاتی حضور می یابند و یک روحانی و 2 راوی پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس نیز دانش آموزان را در این اردوی معنوی همراهی می کنند.
اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان مرکزی از 15 مهرماه امسال آغاز شده و تا پایان اسفندماه نیز ادامه دارد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.