به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» روز شنبه در آیین افتتاح هشتمین دوره بصیرت کارکنان و مدیران انتظامی استان مرکزی در دانشگاه فرهنگیان اراک، افزود: کارکنان انتظامی در بخش های مختلف باید بکوشند این اعتماد روز به روز محکم تر شود.
وی بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از قدرت بالایی برخوردار است و این نیرو با تلاش های شبانه روزی امنیت مرزهای و نقطه به نقطه کشور را فراهم کرده و از مهمترین علل این موفقیت اعتماد و همراهی است که لایه های مختلف مردم به این نیرو دارند.
استاندار مرکزی ادامه داد: عملکرد تخصصی و تقویت پیوست های مردمی نیروی انتظامی هر سال بهتر از قبل است و توفیقات این نیرو هر لحظه در حال افزایش است.
آقازده اظهار داشت: فرمانده کل قوا بارها عملکرد نیروی انتظامی را تایید کرده که این افتخار بزرگی برای این نیرو است و باید قدر آن را بدانند.
وی گفت: بصیرت افزایی محور تقویت رابطه نیروی انتظامی با مردم است و یکی از راهکارهای مهم برای خنثی کردن توطئه دشمنان در نرم افزارهای جنگی بحث بصیرت است.
استاندار مرکزی اضافه کرد: شرایط کشور ایجاب می کند در زمینه آگاه سازی جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان در مسایل سیاسی، عقیدتی به بیش از پیش تلاش شود.
فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز در این آیین گفت: دوره بصیرت با هدف دانش افزایی، افزایش مهارت های اجتماعی، اخلاقی، دینی، کلامی و سخنوری برای کارکنان و مدیران انتظامی این استان برگزار می شود.
سردار «کیومرث عزیزی» افزود: برگزاری دوره های بصیرت در این نیرو نقش موثری در خودسازی بهتر نیروها و خدمت رسانی مطلوب تر به مردم دارد.
هشتمین دوره بصیرت کارکنان و مدیران انتظامی استان مرکزی تا 29 آبان ماه جاری به مدت چهار روز در دانشگاه فرهنگیان اراک ادامه دارد.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.