حجت الاسلام سید «علی حسینی پور» روز دوشنبه درنشست شورای اداری افزود: خدمت به مردم در اسلام بسیار مورد تاکید شده است و پیگیری نیازها، خواسته های به حق و راهنمایی ارباب رجوع باید رسالت مسئولان باشد.
وی ادامه داد: فلسفه وجودی مسئولان اجرایی ، خدمت به مردم است و خدمتگزاری به آحاد شهروندان توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود.
امام جمعه خمین بیان کرد: در سایه همکاری و همدلی بین مردم و مسئولان اجرایی است که مسائل و مشکلات هر شهرستانی حل می شود.
حسینی پور افزود: پیشرفت کشور در عرصه های مختلف از برکات نظام، اخلاص و ایمان مسئولان خدمتگزار است.
امام جمعه خمین افزود: قدرت، عزت و عظمت ایران اسلامی در جهان یگانه و منحصر به فرد است و این قدرت ناشی از ایمان و اعتقاد به خالق یکتا، وحدت، همدلی، عمل مخلصانه و خدمت صادقانه است.
فرماندار خمین نیز در این نشست بر رفتار مسالمت آمیز مسئولان با ارباب رجوع تاکید کرد و افزود: مسئولان با برخورد مناسب با ارباب رجوع و پاسخ گویی شفاف باعث رضایت مندی مردم شوند.
«احمد طهرانی» اظهارداشت: هیچ گونه برخورد نامناسب با ارباب رجوع قابل پذیرش نیست و با خاطیان برخورد می شود.
وی با بیان اینکه مردم دین خود را نسبت به انقلاب ادا کردند، افزود: در صحنه های مختلف مردم حضوری پر رنگ دارند و در هر شرایطی نشان می دهند که مدافع انقلاب و ارزش ها هستند.
فرماندار خمین ادامه داد: نباید مسئولان با برخورد نامناسب باعث نارضایتی و دلسرد شدن مردم شوند.
فرماندار خمین در سخنان دیگر بر همکاری مسئولان به ویژه بانک های عامل برای رفع مشکل بیکاری در شهرستان تاکید کرد و گفت: دولت تدبیر و امید با تخصیص اعتبارات در قالب تسهیلات به خصوص در بخش اشتغال روستایی و فراگیر در صدد رفع این مشکل و توسعه اشتغال است.
طهرانی افزود: وظیفه همه مسئولان است که این اعتبارات ویژه را جذب کنند تا از نرخ بیکاری این شهرستان کاسته و این مشکل رفع شود.
وی بر جذب اعتبارات تملک و دارایی نیز تاکید کرد و افزود: اولویت تخصیص اعتبارات برای تکمیل طرح های نیمه تمام با اثر بخشی مطلوب است.
فرماندار خمین بیان کرد: نهادهای دولتی که دارای طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی 70 تا 80 درصد هستند می توانند این طرح ها را به فرمانداری اعلام کنند تا با بررسی و ارزیابی لازم به بخش خصوصی واگذار شوند.
طهرانی افزود: اعتبارات دولتی مصوب امسال در نیمه نخست 43 درصد جذب شده و امید است مابقی اعتبارات در نیمه دوم امسال جذب شود.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت و در فاصله 61 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.