«مسعود رضایی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پرداخت این تسهیلات در طرح های اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی و عشایری 861 شغل جدید در استان به همراه داشته است.
وی ادامه داد: 512 میلیارد ریال منابع مالی از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به بانک کشاورزی استان مرکزی اختصاص یافت که به منظور حمایت مالی از متقاضیان با پیگیری های انجام شده 190 میلیارد ریال به اعتبار مرحله نخست به بانک کشاورزی استان افزوده شد.
مدیر شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی خاطرنشان کرد: بیش از 447 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت با اختصاص اعتبارات طرح ملی توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در قالب 299 طرح به متقاضیان پرداخت شده است که پرداخت این تسهیلات 746 فقره شغل جدید و 2 هزار و 526 فقره شغل به صورت غیر مستقیم در استان به همراه داشته است.
رضایی افزود: بانک کشاورزی استان مرکزی علاوه بر پرداخت این تسهیلات بیش از 95 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر در قالب 38 طرح به متقاضیان پرداخت کرده است.
وی ادامه داد: بهره برداری از این طرح ها 117 شغل جدید مستقیم و 392 فقره شغل غیر مستقیم در استان مرکزی به همراه داشته است.
مدیر شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی گفت: توسعه بخش کشاورزی، نوسازی و بهسازی عوامل تولید اصلاح روش های تولید و اقتصادی درون زا را به همراه داشته و با برنامه ریزی و حمایت از فروش تولیدات، پویایی اقتصاد و تبیین عملی اقتصاد مقاومتی در استان می شود.
بانک کشاورزی با 57 شعبه، 80 دستگاه خودپرداز و 9 هزار و 180 دستگاه کارتخوان با هدف حفظ منابع پایه، تولید ارزش افزوده و اشتغالزایی در راستای رونق تولید در سطح شهرها و روستاهای استان مرکزی به شهروندان خدمت رسانی می کند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.