«علی حسن زاده» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:اعتبار مصوب امسال این شهرستان در بخش اشتغال روستایی 26 میلیارد ریال بوده ولی تاکنون 46 میلیارد و 224 میلیون ریال جذب شده است.
وی اظهارداشت: پرداخت این میزان تسهیلات در بخش اشتغال روستایی در قالب 27 طرح زمینه اشتغال 70 نفر را فراهم کرده است.
رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی محلات گفت:از ابتدای امسال تاکنون یک طرح در بخش اشتغال فراگیر با پرداخت چهار میلیارد 500 میلیون ریال اجرا شده که زمینه اشتغال 6 نفر را فراهم کرده است.
حسن زاده اظهارداشت: در بخش اشتغال پایدار روستایی 33 میلیارد و 670 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده که با دریافت تسهیلات و اجرای طرح ها 60 فرصت شغلی پایدار در این شهرستان فراهم شده است.
رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی محلات گفت: بیشترین تسهیلات اشتغال پایدار روستایی توسط پست بانک به میزان 32 میلیارد و 300 میلیون ریال ، صندوق کارآفرینی به میزان چهار میلیارد و 500 میلیون ریال، توسعه تعاون به میزان 2 میلیارد و 870 میلیون ریال و بانک کشاورزی به میزان 2 میلیارد و 120 میلیون ریال پرداخت شده است.
حسن زاده بیان کرد: تاکنون 75 طرح در بخش اشتغال روستایی و 18 طرح در بخش اشتغال فراگیر در این شهرستان بررسی و در سامانه کارا به ثبت رسیده و در مجموع برای این طرح ها 370 میلیارد ریال تسهیلات مصوب شده است.
رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی محلات افزود: اعتبار تخصیصی این شهرستان در بخش اشتغال فراگیر 116 میلیارد ریال است که 2 برابر مبلغ تخصیصی طرح به بانک معرفی شده و محدودیت پرداختی وجود ندارد.
محلات با 55 هزار نفر جمعیت با نرخ بیکاری هشت و یک دهم درصد، رتبه ششم استان مرکزی را به خود اختصاص داده اما از نظر تعداد دانش آموخته جویای کار در جایگاه سوم است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.