به گزارش ایرنا، «محمد حسینی» روز یکشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در اراک، افزود: استفاده از انرژی های تجدید پذیر نقش موثری در توسعه پایدار دارد و استان مرکزی از ظرفیت مطلوبی در توسعه این بخش بهره مند است.
وی بیان کرد: انرژی های تجدید پذیر به عنوان انرژی پاک و بدون آلودگی زیست محیطی مطرح است و در کلانشهرهایی که با مسایل آلایندگی دسته و پنجه نرم می کنند باید بیش از سایر مناطق مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان مرکزی چهارمین قطب صنعت کشور و دومین قطب صنایع مادر تخصصی است و برق زیرساخت مهم و نبض صنعت در این استان است.
حسینی اظهار داشت: اصلاح تعرفه های برق مشترکان پرمصرف، ایجاد ظرفیت و زیرساخت لازم برقرسانی در روستاها برای بازگشت روستاییان، تسهیل در ارایه خدمات و شناسایی روش های جدید افزایش رضایتمندی مشترکان امری ضروری است که باید توسط شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی مورد توجه ویژه قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز در این دیدار گفت: تامین برق پایدار، مستمر و اقتصادی، برآورده کردن انتظارات و نیازهای مردم ،خدمت رسانی به موقع و پاسخگویی به هنگام در هر پست سازمانی در صنعت برق از جمله وظایف و اهداف اصلی این شرکت است.
«محمد اله داد» افزود: فرسودگی شبکه برق، کمبود نقدینگی در صنعت برق و اختلاف چشمگیر نرخ تکلیفی و قیمت تمام شده انرژی و انشعاب از مهمترین مشکلات پیش روی صنعت برق است.
712 هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد که برق آنان از 16 هزار دستگاه ترانسفورماتور و 20 هزار کیلومتر شبکه تامین می شود.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.