سرهنگ «ایرج کهریزی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 2 حادثه رانندگی 16 آبان ماه در جاده های دلیجان و آزاد راه ساوه - همدان و حادثه دیگر 17 آبان ماه در مسیر بوئین زهرا اتفاق افتاد.
وی بیان کرد: حادثه رانندگی جاده دلیجان در شهر صنعتی این شهر بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه موتورسیکلت به وقوع پیوست که در پی آن موتورسیکلت سوار به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی، علت وقوع این حادثه را توجه نکردن راننده سواری پراید به جلو اعلام کرد.
سرهنگ کهریزی گفت: حادثه مسیر آزادراه ساوه - همدان بر اثر واژگونی یک دستگاه ال 90 در کیلومتر 94 این محور رخ داد که در این تصادف یکی از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست داد.
وی عنوان کرد: کارشناسان حاضر در صحنه علت وقوع این حادثه را توانایی نداشتن راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز در سر پیچ و لغزنده بودن جاده گزارش کرده اند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: حادثه رانندگی مسیر بوئین زهرا نیز در کیلومتر 16 این جاده بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید اتفاق افتاد که در پی آن یکی از سرنشینان این خودرو به علت توجه نکردن راننده به جلو فوت کرد.
سرهنگ کهریزی بیان کرد: جاده های استان مرکزی در روز گذشته (18 آبان ماه جاری) از وضعیت خوبی برخوردار بودند و مردم مدیریت خوبی در سفر و برگشت به مقاصد خود داشتند.
وی اظهار داشت: همکاری و مدیریت مردم در سفر برای تعطیلات اخیر موجب تردد روان در جاده های این استان شد که این اقدام جای تقدیر دارد.
حوادث رانندگی جاده های استان مرکزی در 6 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد افزایش یافته است.
بیش از 270 نفر از ابتدای امسال تاکنون در جاده های استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.