به گزارش ایرنا، امام جمعه خمین گفت: ملت ایران در 40 سال اخیر بارها توسط دشمن در سختی و مشکل قرار گرفته اما، هر بار با ارایه و وحدت توانسته از مسیرهای دشوار بگذرد.
حجت الاسلام «علی حسینی پور» در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی(ره)، افزود: ملت ایران مشکلات اقتصادی و معیشتی را آگاهانه تحمل می کنند و در برابر زیاده خواهی دشمنان سرخم نخواهند کرد.
وی ادامه داد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون آمریکا توطئه های بسیاری را علیه ملت فهیم، انقلابی و شجاع ایران برنامه ریزی کرده اما، مردم از همه این دسیسه ها گذشته و همواره مقاوم تر شده است.
امام جمعه خمین اظهارداشت: قدرت دشمنان رو به افول است و ایران اسلامی بر قله رفیع سربلندی ایستاده چرا که مردمی صبور دارد که پیرو آموزه های قرآنی و اسلامی هستند.
حجت الاسلام حسینی پور افزود: مسئولان نظام با همه توان پای کار هستند و می کوشند تا با برنامه ریزی در زمینه های مختلف مشکلات مردم را حل کرده و از معضلات بگذرند.
وی تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به مردم به بهترین شکل منتقل شود.
خطیب جمعه خمین ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی در خمین دستاوردهای بسیار موثری در حوزه بهداشت و درمان ایجاد شده و 80 درصد نیازهای درمانی در این شهرستان تامین شده است.
حجت الاسلام ابراهیمی تاکید کرد: در شرایط سخت مردم باید اتحاد و انسجام خود را حفظ کرده و دشمن را در اهداف پلید ناکام بگذارند.

***امام جمعه آشتیان: مردم ایران در برابر تحریم و فشار دشمن می ایستند
امام جمعه شهرستان آشتیان گفت: آمریکا به خیال خود با تحریم ایران را محدود می کند اما، ملت ایران با اراده و ایمان در برابر این بدخواهی می ایستند و در سایه اتحاد به ظرفیت های داخلی تکیه می کنند.
حجت الاسلام «غلامرضا نیشابوری» افزود: ایران از نظر ذخایر انرژی مواد غذایی و امنیت در شرایط خوبی است و می توان با همدلی و برنامه از مشکلات عبور کرد و اهداف اقتصاد مقاومتی را به بار نشاند.
وی توضیح داد: پرداختن به مشکلات اقتصادی و معیشتی، داشتن صداقت و وحدت در برابر سلطه طلبی و برقراری تعامل گسترده با دنیا از اولویت هایی است که باید در شرایط فعلی عملی کرد.
امام جمعه آشتیان خاطرنشان کرد: انتظار است که همه مسئولان نظام و تیم جدید اقتصادی دولت با جدیت پای کار باشند تا مشکلات پشت سر گذاشته شود.
6013/7277/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.