به گزارش ایرنا، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش محلات گفت: 140 دانش آموز دختر مقاطع متوسطه این شهرستان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
«حامد رجبعلی» افزود: این کاروان در قالب سه دستگاه اتوبوس به منظور بازدید مناطق عملیاتی جنوب کشور و آشنایی با رشادت و از جان گذشتگی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس به مدت سه روز در اردوی راهیان نور هستند.
وی تصریح کرد: در این اردو که با حضور راویان و رزمندگان دفاع مقدس در مناطق عملیاتی اروند، فتح المبین، هویزه، شلمچه و فکه برگزار می‌شود، حماسه آفرینی و ایثارگری‌های رزمندگان برای دانش‌آموز روایت می شود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش محلات گفت: یک دستگاه آمبولانس، و یک دستگاه خودروی تامین و راوی و مبلغه این کاروان را همراهی می کند تا در طول سفر بتوانند خدمات مناسب را به زائران ارایه دهند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین نیز گفت: کاروان 90 نفری دانش آموزان دختر این شهرستان در قالب 2دستگاه اتوبوس امروز رهسپار سفر معنوی و فرهنگی راهیان نور شدند.
سرهنگ پاسدار «علیرضا براتعلی» افزود: در این آیین سه روزه دانش آموزان از مناطق عملیاتی فتح المبین، اروندکنار، هویزه، والفجر هشت، معراج شهدا، شلمچه و آرامگاه دانیال نبی بازدید می کنند.
وی ادامه داد: یک دستگاه آمبولانس، و 2 دستگاه خودروی تامین و همچنین راوی و مبلغ این کاروان را همراهی خواهند کرد تا در طول سفر بتوانند خدمات مناسب را به زائران ارایه دهند.
شهرستان محلات و خمین واقع در جنوب استان مرکزی به ترتیب دارای 55 و 105 هزار نفر جمعیت است و در فاصله 115 و 60 کیلومتری از اراک قرار دارند.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.