«عبدالصمد انصاری» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 2 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار برای ساخت این تانکرها با ظرفیت 20 تا 60 هزار لیتر هزینه صرف شده است.
وی اظهار داشت: تانکر سوخت هوایی در فرودگاه ها برای تامین و ذخیره سازی انواع سوخت ویژه هواپیماها کاربرد دارد.
انصاری افزود: این شرکت برای تولید 28 دستگاه تانکر سوخت هوایی به سفارش داخل و کشورهای آفریقایی در حال مذاکره است.
رئیس هیات مدیره این شرکت سازنده انواع تریلر گفت: کشور کویت از دیگر مشتریان این شرکت است که امسال پنج دستگاه را سفارش داده است و همچنین سه دستگاه درحال ارسال به خرمشهر است.
انصاری افزود: امسال برای تولید 20 تانکر با سرمایه گذاری شرکت چینی در شیراز سفارش پذیرفته است.
وی اظهار داشت: برای تولید هر تانکر به طور میانگین 40 هزار دلار هزینه صرف می شود که برای ورود مشابه این محصول باید 150 هزار دلار ارز از کشور خارج شود.
رئیس هیات مدیره این شرکت سازنده انواع تریلر گفت: این واحد تولیدی از بخش خصوصی با آغاز جنگ و تحریم ها موفق شده است بخش های مهمی از تجهیزات از جمله دریچه سد کارون 2 و 3، تجهیزات پالایشگاهی، پتروشیمی، مخازن سوخت و سیلو سیمان را در داخل کشور تولید و از خروج ارز به خارج جلوگیری کند.
شرکت شرکت تولیدی و صنعتی حنیفرام طراح و سازنده انواع مختلف بونکر حمل سیمان، تریلر کفی و کمر شکن، تانکر ذخیره و حمل سوخت، مخازن استنلس استیل، تریلر کمپرسی و همچنین برج های روشنایی و انواع تیر چراغ برق است که در سال 59 آغاز به کار کرده و در سال 84 به عنوان نماینده انحصاری یورک در ایران فعالیت خود را گسترش داد.
استان مرکزی به عنوان دومین قطب صنعت کشور بیش از سه هزار واحد صنعتی و تولیدی دارد.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.