«غلامعلی اکبرآبادی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پنج هفته از رقابت های دور رفت هندبال کشور برگزار شده و تیم هندبال اراک در این رقابت ها به دلیل نداشتن حمایت کننده مالی و نبود قرارداد برای بازیکنان شرکت نکرده و امتیاز های پنج بازی را واگذار کرده است.
وی بیان کرد: با تلاش های زیاد از سوی مسئولان مختلف از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی کلانشهر ایرالکو اعلام حمایت از تیم هندبال اراک را کرده است.
رئیس هیات هندبال استان مرکزی ادامه داد: برابر قانون هر تیمی که در 2 بازی رقابت های لیگ برتر شرکت نکند کنار گذاشته می شود و در شرایط فعلی امکان ادامه رقابت ها نیست مگر اینکه فدارسیون تصمیم به برگشت این تیم بگیرد.
اکبرآبادی اظهار داشت: پس از اعلام حمایت ایرالکو از تیم هندبال اراک رایزنی ها با فدراسیون هندبال برای برگشت تیم هندبال آغاز شده و نتیجه آن هفته آینده اعلام می شود.
وی گفت: در صورت موافقت فدراسیون هندبال، هنوز مشکلات زیادی سر راه است زیرا انگیزه بازیکنان کاهش یافته و امتیاز پنج بازی را از دست داده اند و در این مدت تمرینی نیز انجام نداده اند.
رئیس هیات هندبال استان مرکزی اضافه کرد: تلاش برای پیدا کردن حمایت کننده مالی برای تیم هندبال اراک از قبل از سال جاری آغاز شد و تاکنون نتیجه بخش نبود اما اعلام حمایت ایرالکو از این تیم جای تقدیر دارد.
بیش از 700 ورزشکار استان مرکزی به صورت سازمان یافته در رشته هندبال فعالیت دارند.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.