بیمارستان ولیعصر (عج) اراک به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز بهداشتی و درمانی در قلب اراک همواره سعی در رسیدگی به وضعیت درمانی مراجعان و بیماران خود داشته است، اما این مرکز درمانی باوجود تمام تلاش هایی که در راستای خدمت درمانی دارد، همواره با نارضایتی های مردمی رو به رو بوده به نحوی که اکثر بیمارانی که به این بیمارستان مراجعه می کنند از روند رسیدگی و اجرای فرآ یندهای درمانی توسط پرسنل، پرستاران و پزشکان بیمارستان ناراضی هستند، همین موضوع بهانه ای شـد تا درددل مردم در این خصوص کاویده شود.
رئیس بیمارسـتان ولیعصراراک در پاسخ به انتقادات مراجعان و بیماران در گفت و گو با عطریاس گفت: این که در مراکز دولتی بهداشتی و درمانی، مشکلات و کاستی هایی وجود دارد مشخص است.
دکتر سید «محمد جمالیان» افزود: طبق قانون اعتباربخشـی هرماه یک آمارسنجی در حوزه رضایتمندی مردم از خدمات انجام می شود که طبق اطلاعات حاصله از این آمارسنجی ها برخلاف انتقاداتی که از سوی مردم عنوان شده سطح رضایتمندی مطلوب است.
نواقص را باید پذیرفت، شاید ازدحام شماری بیماران در ساعاتی از شبانه روز باعث شلوغی مرکز درمانی شده و به تبع رسیدگی ها به نحوی که مورد انتظار مردم، بیماران و همراهان آنان اسـت نباشد اما، سعی و تلاش پرسنل، پرستاران، پزشکان و تیم های درمان رسیدگی به وضعیت بیماران به نحو احسن است.
اهدای اعضای بدن یک بیمار مرگ مغزی در اراک، جدایی کمیته زیربنایی از کمیته اقتصادی، کسب بالاترین امتیاز توسط توزیع برق استان مرکزی در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و نبود معضل و بحران دارویی در استان مرکزی از دیگر عنوان های خبری روزنامه عطریاس است.
استان مرکزی دارای سه روزنامه، 32 هفته نامه، 13 دو هفته نامه، 16 ماهنامه، سه 2 ماهنامه، 18 فصل نامه و 2 فصلنامه است.
روزنامه عطر یاس با مشی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی داود باقری منتشر می شود.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.