به گزارش ایرنا، «سعید رضا شاه محمدی» روز دوشنبه در نشست شورای مهارت ساوه، افزود: راهبردهای برنامه محور در شورای مهارت این شهرستان دنبال می شود چرا که هدف توسعه نیروی انسانی ماهر برای ماموریت های روز بخش های مختلف است.
وی تصریح کرد: متولیان آموزش های مهارتی در شورای مهارت ساوه باید بر اساس نیازهای مهارتی و آموزشی دستگاه ها، صنایع، صنوف و سرمایه گذاران برنامه ریزی و اقدام کنند.
شاه محمدی جلوگیری از موازی کاری را در تربیت نیروی انسانی ماهر ضرورت دانست و افزود: کیفیت در مهارت سرمایه مهم برای حوزه تولید و اشتغال است که با آموزش هدفمند حاصل می شود.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساوه نیز در این نشست گفت: آموزش های مهارتی توسط دستگاه های مختلفی نظیر جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش ارایه می شود و همسو کردن برنامه ها برای بهبود سطح مهارتی و ساماندهی آموزش ها به فراگیران از اهداف عمده شورای مهارت شهرستان است.
«حسین معمارنیا» افزود: آموزش های مهارتی برای اشتغال جوانان، دانش آموختگان دانشگاهی و بهبود کیفی مهارت های شغلی کارکنان اهمیت زیادی دارد.
وی بیان کرد: برای رسیدن به وضعیت مطلوب در حوزه مهارت آموزی در ساوه باید با همه مسئولان با فعالیت های گسترده، هم افزایی و تعامل کمک کنند.
ساوه قطب مهم تولید استان مرکزی و دمین کانون جمعیتی این استان پس از اراک است.
/6539/9921/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.