آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: واقعه 13 آبان به نام روز انزجار از استکبار جهانی و مبارزه با زورگویان و ناقضان حقوق بشر نام گرفته و تشریح این رویداد برای نسل جدید انقلاب تکلیفی بزرگ است.
وی ادامه داد: یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی ملت مسلمان ایران و نقطه عطف تاریخ پرشکوه جمهوری اسلامی است.
امام جمعه اراک افزود: 13 آبان یادآور استقامت، پایداری و مقاومت ایران اسلامی در برابر توطئه های استکبار جهانی است که این مهم امروز به یک الگوی اساسی برای آزادیخواهان نقاط مختلف جهان تبدیل شده است.
وی اظهار داشت: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی به عنوان آینده سازان کشور باید بدانند که کشور ایران از زمان کودتای 28 مرداد سال 1332 تا کنون از گزند دسیسه های استکبار جهانی در امان نبوده و تنها راه مقابله با توطئه های شیطان بزرگ تقویت همبستگی و وحدت ملی است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با رهنمود های امام راحل و مقام معظم رهبری در مقابل استکبار جهانی و اسراییل جنایتکار ایستادگی کرده اند و تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش امام زمان(عج) نسپارند، دست از تلاش و مجاهدت برنمی دارند.
وی بیان کرد: آحاد جامعه به خصوص مدیران دستگاه های اجرایی و صاحبان صنایع باید در جهت استقلال کشور با عزم و اراده جدی تقویت جبهه تولید را در دستور کار خود قرار دهند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: اقشار مختلف مردم به خصوص مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی و صنایع با کار و تلاش شبانه روزی زمینه توسعه پایدار را در ایران اسلامی فراهم کنند.
یوم الله 13 آبان به عنوان برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی یادآور تبعید امام راحل، گرامیداشت یاد و خاطر دانش آموزانی که به دست نیروهای ساواک به شهادت رسیدند و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان است.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.