به گزارش ایرنا، سردار «کیومرث عزیزی» عصر شنبه افزود: هشت هزار و 480 نفر معتاد و خرده فروش و 183 نفر قاچاقچی مواد مخدر نیز از ابتدای امسال تاکنون در این استان دستگیر شده اند.
وی بیان کرد: در برنامه ریزی عملیاتی پلیس استان مرکزی و در افزایش کیفیت مبارزه با مواد مخدر، طرح جامع عملیاتی پلیس در مقابله با ورود، حمل ونقل، عرضه و مصرف مواد مخدر تهیه و با جدیت در دستور کار قرار دارد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: توجه به گزارش های مردمی بخش مهم دیگری از برنامه های اولویت دار پلیس این استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر است و در سال جاری ضمن انجام عملیات های موردی، اجرای طرح های عملیاتی پاک سازی نقاط آلوده در رابطه با تهیه و توزیع و برخورد با باندها و عناصر اصلی قاچاق و توزیع مواد مخدر با بهره گیری از توان اجرایی پلیس اجرا شده که نقش موثری در افزایش رضایت مندی مردم داشته است.
سردار عزیزی عنوان کرد: 13 باند فعال در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر در سال جاری در استان مرکزی شناسایی و متلاشی شد.
*** 100 مجرم در استان مرکزی دستگیر شدند
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 100 مجرم در حوزه مبارزه با مواد مخدر و سرقت در عملیات های 48 ساعت گذشته پلیس این استان دستگیر شده اند.
سرهنگ «محمد خلجی» افزود: با دستگیری این افراد، 102 فقره انواع سرقت در استان مرکزی کشف شده است.
وی بیان کرد: مراحل تحقیقات تکمیلی از مجرمان دستگیر شده با هماهنگی مقام های قضایی ادامه دارد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: کشف 14 دستگاه خودرو و موتور سیکلت و دوچرخه، 27 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی، 32 فقره سرقت محتویات و لوازم خودرو، 18فقره سرقت کابل و 6 فقره تلفن همراه مهمترین کشفیات پلیس این استان در عملیات های 48 ساعت گذشته بوده است.

*** پنج واحد صنفی متخلف در اراک مهر و موم شد
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان مرکزی گفت: پنج سفره خانه سنتی و قهوه خانه متخلف در یک هفته گذشته در اراک شناسایی و مهر و موم شد.
سرگرد «مهدی تقوی نیا» افزود: این واحدهای صنفی متخلف در راستای اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی اراک مهر و موم شده اند.
وی بیان کرد: در این مدت از 11 سفره خانه سنتی و قهوه خانه در سطح شهر اراک بازدید شد که به 6 واحد نیز اخطار مهر و موم صادر شده است.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.