به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» عصر چهارشنبه در بازدید سرزده از نحوه ثبت نام و چگونگی صدور روادید زائران اربعین حسینی (ع) در دفتر موقت کنسولگری عراق در اراک افزود: تاکنون 55 هزار ویزا توسط این دفتر برای زائران اربعین حسینی (ع) صادر شده که تعدادی قابل توجه است.
وی بیان کرد: ایجاد دفتر موقت کنسولگری عراق در مرکز استان مرکزی اقدامی مفید و موثر در راستای خدمت رسانی آسان به زائران حسینی در اربعین است که خدمات آن شامل استان های همجوار استان های اصفهان، همدان و لرستان نیز شده است.
استاندار مرکزی از خدمات دفتر موقت کنسولگری عراق در اراک تقدیر و تشکر کرد و گفت: همه تلاش ها در این استان برای خدمت رسانی به زائران حسینی (ع) به کارگرفته شده و تمهیدات و تدابیر لازم در این راستا اندیشیده شده است.
آقازاده اظهار داشت: داشتن گذرنامه و ویزا برای زائران حسینی در آیین اربعین الزامی است و متقاضیان این سفر معنوی باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.
وی بیان کرد: انتظار است زائران حسینی در طول سفر به قوانین کشور عراق احترام گذارند و تلاش خود را برای اجرای کامل آیین های اربعین حسینی (ع) به کار گیرند.
استاندار مرکزی افزود: آموزش لازم به موکب داران استان مرکزی برای استقرار در داخل و خارج از خاک ایران داده شده و مشکل خاصی وجود ندارد.
استاندار مرکزی در این بازدید به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، فرماندار اراک و جمعی از مدیران ستادی استانداری این استان از نحوه ثبت نام و چگونگی صدور روادید زائران حسینی (ع) در دفتر موقت کنسولگری عراق در اراک بازدید کردند.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.